Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در نشست ستاد شئون کرمانشاه با موضوع برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه، سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی که در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری به آن توجه شود گسترش مکتب حاج قاسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در کشور و حتی کشورهای مقاومت نماد خدمت به مردم است و پس از شهادت حاج قاسم طرح‌های مختلفی مانند کمک‌های مومنانه و مبارزه با ویروس کرونا در استان کرمانشاه انجام گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز هیچگاه مزار حاج قاسم سلیمانی خالی از زائر نیست و به سبب جایگاه ارزشمند حاج قاسم یعنی مقام شهید جوانان و نوجوانان با حضور در گلزار شهدا کرمان و حسینیه بیت الزهرا (س) آرزوی شهادت می‌کنند.

احمدی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود با روحیه مقاومت و استکبارستیزی نقشه‌های آمریکا و اسرائیل را خنثی کردند و پس از شهادت حاج قاسم نیز این پیروزی‌ها مانند درهم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد و توقیف نفتکش آمریکایی در خلیج فارس تداوم داشته است.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه نقاط قوت را هیچگاه بازگو نمی‌کنند و وظیفه رسانه‌ها برای پر رنگ کردن صلابت‌ها و قوت‌ها مهم است و رسانه‌ها باید در میدان مبارزه با جنگ رسانه‌ای حاضر شوند.

احمدی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌هایی که با کمک سایر دستگاه‌ها در کرمانشاه انجام خواهد گرفت برجسته سازی نقش حاج قاسم سلیمانی در استان کرمانشاه است، گفت: در این راستا ارتباطات حاج قاسم سلیمانی با چهره‌های شاخص استان کرمانشاه در قالب تاریخ شفاهی جمع‌آوری و منتشر خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تشکیل اتاق فکر و جمع‌آوری ایده و نظارت، برپایی ایستگاه صلواتی با موضوع سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و وصیت نامه این شهید بزرگوار و برپایی تجمع دوستداران حاج قاسم از جمله اقداماتی است که در ایام شهادت ایشان انجام خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: امروز جوانان و نوجوان با توجه به تهاجم فرهنگی صورت گرفته نیازمند تبیین درست مفاهیم انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند که این مهم باید در سخنرانی‌ها و تولید محتوا در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

احمدی با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری حضرت زهرا (س)، گفت: پویش چادر من پرچم عزای مادر در استان کرمانشاه برای سیاه پوش کردن شهر و درب منازل راه اندازی شده و بانوان می‌توانند چادرهای مشکی را که قابلیت استفاده ندارند تحویل دهند تا به بیرق عزای فاطمی تبدیل شود.

وی بیان کرد: سیاه پوش کردن معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه یکی از موضوعات دیگری است که توسط هیأت مذهبی، مساجد و شهرداری کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 5369027

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه یوسف احمدی قاسم سلیمانی ایام فاطمیه آیت الله مصباح یزدی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شیراز بارش باران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

خبرنگار صداوسیما از قول فرمانده هوافضای سپاه: در عملیات علیه اسرائیل، از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد