Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: احداث مجتمع تجاری مسکونی منارجنبان یکی از پروژه‌های مهم منطقه ۹ شهرداری در راستای ساماندهی محوطه منارجنبان محسوب می‌شود که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سید سلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروانه پروژه تجاری و مسکونی منارجنبان ۲۶ اسفند ماه سال ۹۹ اخذ و عملیات خاک برداری آن از ۲۵ فروردین ماه آغاز شد و در حال حاضر این پروژه پیشرفت ۲۰ درصدی در بخش اجرایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازه نگهبان و سقف نخست پروژه اجرا شده است، افزود: در نظر داریم این پروژه را ظرف ۳۶ ماهه به بهره برداری برسانیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه تجاری، اداری و فرهنگی منارجنبان در فضایی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع احداث می‌شود، دارای بخش‌هایی همچون مجموعه تجاری، رستوران، پارکینگ، مدیریت و نمایشگاه، پذیرش و پخش اسلاید و محوطه سازی است.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح که با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود تسهیل، بسترسازی و مشارکت در تهیه و اجرای طرح‌های گردشگری است.

کد خبر 539170

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان مجتمع تجاری مجتمع تجاری مسکونی شهرداری اصفهان خيابان آتشگاه اصفهان شهر اصفهان کلانشهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم گفت: خرید و فروش و عقد قرارداد تجاری در منطقه پردیسان نیازمند استعلام از شهرداری منطقه هشت است.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: شهروندان پردیسان که در حال استفاده تجاری از املاک خود هستند، تا پایان اردیبهشت برای تعیین تکلیف املاک خود و گرفتن مجوز تجاری فرصت دارند.

وی با اشاره به هماهنگی منطقه هشت شهرداری قم و کمیسیون ماده پنج استان برای صدور مجوز تجاری دائم در املاک پردیسان افزود: این موافقت با شروطی صورت گرفته است و املاک از نظر امکان اخذ مجوز تجاری باید امکان سنجی شوند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی شهروندان برای اخذ مجوز تجاری املاکی مراجعه می‌کنند که دارای این شروط نیست، خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت یک‌ماهه، املاک تجاری که شامل این طرح نشوند و مجوز نداشته باشند، پلمب خواهند شد.

مظفری اضافه کرد: بر همین اساس از شهروندان انتظار داریم هنگام خرید و فروش یا عقد قرارداد اجاره تجاری در پردیسان، حتماً از شهرداری منطقه هشت استعلام بگیرند.

کد خبر 745746

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان