Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در بعد از ظهر امروز است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بارش پراکنده باران در نیمه غربی و شمال استان نیز دور از انتظار نیست، ابراز داشت: در گردنه‌ها نیز کولاک برف و مه آلودگی دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به بازگشت جو پایدار به استان اصفهان از فردا گفت: با افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در ساعات اولیه روز را خواهیم داشت.

هنرمند در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی میانگین دمای استان بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده نیز افزود: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی با دمای هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان پیش بینی شده است.

کد خبر 5369107

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اصفهان کاهش دما آلاینده ها ابراهیم هنرمند بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شیراز بارش باران درجه سانتی گراد استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: لردگان با ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
قطره افزود: دمای فعلی شهرکرد ۷ درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری