Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سریال اپیدمی قرار است از امشب دوشنبه ۱۵ آذر روی آنتن شبکه سه برود. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را امیرسجاد حسینی و تهیه کنندگی آن را سعید کمانی برعهده داشته است. طبق اعلام عوامل سریال، اپیدمی در سه فصل تهیه شده و هر سه فصل نیز از شبکه سه پخش می‌شود. اما کارگردان هر فصل متفاوت است.

به گزارش فرارو، تهیه کننده اپیدمی می‌گوید که فصل اول را امیرسجاد حسینی، فصل دوم را محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته او، مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص نقش‌های کلیدی سریال اپیدمی را برعهده دارند. نقش‌هایی که احتمالا در مورد دو پزشک متخصص بیماری‌های عفونی است.

البته به جز این دو بازیگر محسن قصابیان، اصغر نقی‌زاده، کوروش سلیمانی، نیلوفر رجایی، مهدی فریضه، آرام احمری‌نیا، آتش تقی‌پور، مرحوم سیامک اطلسی، مسعود میرطاهری، روزبه اختری، نسترن ابراهیم‌زاده، امیر آزاد، ابراهیم شجاعی، ساخو آدام، محمدرضا هلال زاده، نسیم فارسی، آمال ساقندیان، پریا ابراهیمی، علی غلامی و مائده هراتی نیز در فصل اول به ایفای نقش می‌پردازند.

هر چند عوامل سازنده اپیدمی می‌گویند که در فصل بعد قرار است بازیگران دیگری نیز اضافه شوند.

جزئیات سریال اپیدمی؛ از تعداد قسمت‌ها و زمان پخش و تکرار تا داستان

سعید کمانی تهیه کننده سریال اپیدمی گفته هر فصل ۱۰ قسمت خواهد بود و در مجموع ۳۰ قسمت از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

طبق برنامه ریزی مسئولان شبکه ۳، قرار است این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش شود. بازپخش آن هم ساعت ۱.۳۰ دقیقه بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ دقیقه بعداز ظهر خواهد بود.

در مورد داستان سریال اپیدمی نیز گفته شده که قصه در مورد زندگی کادر درمان در زمان شیوع ویروس کرونا است. در این مجموعه تلویزیونی قرار است به تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیرو‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا پرداخته شود.

همچنین یک سوم داستان در بیمارستان می‌گذرد و باقی سریال اپیدمی به افرادی می‌پردازد که در شهر به کرونا مبتلا شده اند.

تصاویر سریال اپیدمی

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال اپیدمی سریال اپیدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند

درک این نکته که شما تنها نیستید کار ساده‌ای نیست، اما سریال‌های کره‌ای با پرداختن به جوانب متفاوت مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و روانی می‌تواند احساس همدلی را در بسیاری از تماشاگران خود القا کند. در واقع وقتی به عمق سناریو‌ها و دیالوگ‌ها وارد شویم، متوجه می‌شویم که چه عاملی سبب شده است تا شخصیت مورد علاقه ما چنین احساسی داشته باشد. در این لحظه است که دیدن یک سریال برای ما همچون یک جلسه تراپی عمل می‌کند. دلیل این مساله نیز این است که در برخی از سریال‌های کره‌ای به سلامت روان شخصیت‌ها تاکید ویژه‌ای می‌شود و در این میان ما حفره‌های تاریک وجودمان را می‌شناسیم.

به گزارش راهنماتو، اینجا جدیدترین سریال‌های کره‌ای که بر سلامت روان تاکید داشته و همچون یک جلسه تراپی عمل می‌کند را به شما معرفی کند.

۱. سریال کره‌ای نقل مکان به بهشت «Move to Heaven»

سال انتشار: ۲۰۲۱

بازیگران: لی جه-هون، تانگ جون-سانگ، جی جین-هی، لی جه-ووک و هونگ سونگ-هی

داستان سریال کره‌ای نقل مکان به بهشت «Move to Heaven» زندگی پسری به نام گئورو (تانگ جون سانگ) را روایت می‌کند که مبتلا به سندروم آسپرگر است. عموی او پس از اینکه پدر گئورو می‌میرد، نزد برادرزاده‌اش می‌رود تا در اداره مرکز تراپی به او کمک کند. کار آن‌ها این است که خاطرات افرادی را که مرده‌اند را جمع‌آوری کرده و به اقوامشان بدهند. در این میان، خاطرات دردآور پدر گئورو نیز مرور می‌شود و او با حفره‌های تاریک زندگی پدرش و خودش روبه‌رو می‌شود.

۲. سریال کره‌ای مشکلی نیست که خوب نباشی «it's okay to not be okay»

سال انتشار: ۲۰۲۰

بازیگران: کیم سو هیون، سو یه‌جی، اوه جونگ-سه و پارک گیو-یونگ

داستان سریال کره‌ای مشکلی نیست که خوب نباشی «it's okay to not be okay» مربوط به مردی به نام مون کانگ-ته است. او برادر بزرگتری دارد که مبتلا به اوتیسم است. حالا مون کانگ-ته نه تنها باید از برادرش مراقبت کند، بلکه باید برای امرار معاش کار کند و پول در بیاورد. یکی از بزرگترین حفره‌های تاریک وجود او و برادرش این است که مادرشان به قتل رسیده. اما، مون کانگ-ته هرگز از خود نمی‌پرسد که تا کجا باید به این زندگی یکنواخت و دلسردکننده خود ادامه دهد. تا جایی که او با زنی نویسنده آشنا می‌شود و مسیر زندگی او و برادرش به طور کل تغییر می‌کند. از لحظه آشنایی مون کانگ-ته با زنِ نویسنده، و حتی پیش از آن ما با دیدن این سریال احساس می‌کنیم که در جلسه تراپی مون کانگ-تهن شسته‌ایم و مشکلاتی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از مشکلات خودمان را می‌بینیم.

۳. سریال کره‌ای آجوشی من «My Mister»

سال انتشار: ۲۰۱۸

بازیگران: لی سون کیون، آی یو، لی جی آ، پارک هو سان، گو دوو شیم، گو شین، سون سوک

زندگی‌ای را تصور کنید که غرق در مشکلات متفاوت، از بدهی گرفته تا پرستاری از مادربزرگی سالخورده تاب می‌خورد. این داستان زندگی لی جی آن با بازی آی یو در سریال کره‌ای آجوشی من «My Mister» است. آی یو که سرگردان میان شغل‌های پاره وقت و غرق در افسردگی است رنگی از زندگی خوش را نمی‌بیند. تا جایی که با پارک دونگ هون (لی سان گیون) آشنا می‌شود. اگرچه دونگ هون یک کارمند است، اما زین پس برای لی جی آن تبدیل به مشاور یا دوستی می‌شود که زیبایی‌های زندگی را به او نشان بدهد. در تمام صحنه‌هایی که لی جی آن با پارک دونگ هو هستند، ما تضاد زندگی جی آن را با آن دختری که پیش‌تر بود می‌بینیم و گام به گام با او متوجه می‌شویم که زندگی هنوز زیبایی‌های خاص خودش را دارد.

۴. سریال کره‌ای مکانیک روح «Soul Mechani»

سال انتشار: ۲۰۲۰

بازیگران: شین‌ها کیون، جونگ سو-مین، ته این هو و پارک یه جین

در سریال کره‌ای مکانیک روح «Soul Mechani» تیمی از روانپزشکان را می‌بینیم که عقیده دارند افرادی که با مشکلات روانی و حتی مشکلاتی مثل افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند می‌توانند به طور کامل شفا پیدا کنند. لی شی جون (شین‌ها کیون) روانپزشکی است با روحیه مثبت که از زندگی کردن در دنیایی که بیشتر شبیه به دیوانه‌خانه است زندگی می‌کند. او انسان شوخ‌طبع و خوش‌بینی است. تا اینکه با یک بیمار که نمی‌تواند خشم خود را کنترل کند روبه‌رو می‌شود. نام این بیمار هان وو جو (جونگ سومین) است که به تازگی در دنیای موسیقی تبدیل به یک ستاره شده است. این سریال شبیه نه، بلکه دقیقا خودِ جلسه تراپی است چراکه یک روانپزشک در این سریال حضور دارد.

۵. سریال کره‌ای خلوت عاشقان «Just Between Lovers»

سال انتشار: ۲۰۱۷

بازیگران: لی جون هو و وون جین آه، لی کی وو و کانگ هانا

فرض کنید در یک حادثه ناگوار عزیزانتان را از دست داده‌اید. شما سعی کرده‌اید این اتفاق دلخراش را فراموش کنید و زندگی عادی‌تان را ادامه دهید، اما نمی‌دانید حفره‌ای تاریک درون وجودتان رخنه کرده که هیچ کس، حتی خودتان از آن خبر ندارید. تا این که به یک همدرد می‌رسید و می‌فهمید که چقدر شبیه به هم هستید. این داستان سریال کره‌ای خلوت عاشقان «Just Between Lovers» است. این حفره‌های تاریک را در وجود لی کانگ دو (لی جونهو) که عاشق فوتبالیست شدن است و‌ها مون سو (وون جین آه) که خود را یک گناهکار و بدیمن تلقی می‌کند تنها عشق می‌تواند التیام ببخشد. وقتی این دو از استرس‌ها و دردهایشان حرف می‌زنند، ما همراه با آن‌ها به دنبال اتفاق‌های دلخراش زندگی خودمان می‌گردیم و همدل با آنان کمی التیام می‌یابیم.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی