Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@15:27:23 GMT

بازگشت علی خسروی به آغوش کمیته داوران!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۳۹۱

سایت فدراسیون فوتبال تصویری از نشست امروز کمیته داوران منتشر کرده که نکته مهم این نشست، حضور علی خسروی در جلسه بود

علی خسروی که در ماجرای انتشار نامه منتسب به داوران، از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران شاکی شده بود در تازه ترین نشست این کمیته شرکت کرد و کنار شهاب عزیزی خادم، خداداد افشاریان، حسن کامرانی فر و رضا سخندان عکس یادگاری گرفت!

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، اولین جلسه کمیته داوران با حضور رییس و دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین جلسه کمیته داوران با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون در سالن روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست خداداد افشاریان، رضا سخندان، اسماعیل صفیری، علی خسروی، سیدحسین زرگر، حسین نیرویار و جمیله کشاورز حضور داشتند و از سوی اعضای حاضر در جلسه تصمیماتی اتخاذ شد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! جشن تولد مهدی قائدی در دبی / عکس گل علیرضا جهانبخش به فورتونا (فاینورد 5-0 فورتونا) یوسوا کیمیش در برابر بارسلونا غایب خواهد بود کیلیان ام باپه: هر اتفاقی که رخ دهد، قرار است در یک باشگاه بزرگ بازی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته داوران علی خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در پی صدور حکم AFC درباره غیبت سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی تلویزیونی پس از بازی با قطر بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام می‌کند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همواره با احترام به قوانین حرفه‌ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها و همچنین گفت‌وگوهای تلویزیونی در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرد اما در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

لازم به ذکر است که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ایران، امیر قلعه نویی، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش را به دلیل حضور نیافتن در گفت و گوی تلویزیونی مجموعاً مبلغ ۴۰ هزار دلار جریمه کرده است.

کد خبر 6064966

دیگر خبرها

  • توضیحات بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC
  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال