Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از فارس عباس تیموری  درباره وضعیت مبهم محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: مسئولان ورزشگاه دستگردی اعلام کرده‌اند به دلیل قرارداد داشتن با باشگاه سایپا، این امکان که یک روز پس از بازی این تیم با پارس جنوبی، دیدار پیکان و استقلال هم در این محل برگزار شود، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان مشغول رایزنی با مسئولان ورزشگاه دستگردی هستیم تا با برگزاری بازی پیکان و استقلال در این مجموعه موافقت کنند ولی کار سختی داریم.

وی ادامه داد: پنجشنبه بازی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و به همین دلیل نمی‌توانیم از این ورزشگاه برای برگزاری دیدار پیکان و استقلال استفاده کنیم. به همین دلیل احتمال دارد با برگزاری این مسابقه هم در کرج موافقت کنیم. اگر همه مسائل را کنار هم بگذاریم می‌بینید چاره‌ای به جز صدور مجوز برگزاری این مسابقه در کرج وجود ندارد.  

دبیر هیات فوتبال تهران تصریح کرد: ورزشگاه‌های موجود در تهران برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر، واقعا محدود است و باید همه دست به دست هم بدهند تا تیم‌های تهرانی در این استان از بازی‌های خود میزبانی کنند. در همین راستا مشغول پیگیری مسائل هستیم تا ورزشگاه شهدای شهرقدس تا یک ماه آینده آماده برگزاری بازی‌ها شود.

تیموری در مورد آخرین وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: هرچند برگزاری دیدارهای هفته نهم لیگ برتر با حضور تماشاگران بعید به نظر می‌رسد اما قرار است به زودی اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد و احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص ابلاغیه‌ای صادر کند. خیلی امیدواریم تماشاگران در هفته‌های آینده بتوانند وارد ورزشگاه‌ها شوند زیرا جامعه فوتبال به حضور آنها نیاز دارد.

کد خبر 641524 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پیکان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پیکان پیکان و استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود

به گزارش "ورزش سه"، لغو بازی روز گذشته تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز به علت مشکل ورزشگاه غدیر اهواز از سوژه‌های داغ لیگ یکی بوده که وضعیت بالا و پایین جدول را تحت تاثیر قرار داده است.

مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر سپاسی درباره لغو این بازی به خبرنگار ما گفت: همه به این مسئله پرداختند و مصاحبه‌های زیادی انجام شد ولی ما دنبال این نیستم به حواشی ورود کنیم. چیزی که اهمیت دارد، این است که بازی قرار بود برگزار شود و صورت جلسه‌ای که بین نماینده‌های ما و استقلال ملاثانی و مسئولین ذی‌ربط امضا شد، هیچ مشکلی وجود نداشت.

او ادامه داد: قرار بود ما در ورزشگاه غدیر بازی کنیم ولی روز بازی در ورزشگاه باز نشد و ما هم طبق قانون یک ساعت در آنجا حضور داشتیم. ما و تیم استقلال ملاثانی آنجا ماندیم که در نهایت در باز نشد و ما هم با هماهنگی مسئولین فدراسیون، عوامل ذی‌ربط و امضای صورت‌جلسه، محل را ترک کردیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به اینکه بازی باید سه بر صفر به نفع ما شود، تاکید کرد: طبق ماده ۶۲ آئین نامه انضباطی اگر به هر دلیلی باشگاه میزبان نتواند تعهداتش را در مورد برگزاری مسابقه انجام بدهد، طبق قانون بازی باید سه بر صفر شود که نمونه‌هایش را سال گذشته داشتیم؛ برای مثال در یک بازی، تیم ماهشهر نتوانست شرایط زمین را فراهم کند و بازی به نفع حریفش سه بر صفر شد و امسال هم چنین اتفاقی افتاد. این چیزی بوده که قانون صراحتا اعلام کرده است.

رجب‌زاده با بیان اینکه باشگاه فجر شهید سپاسی لایحه‌اش را آماده و به فدراسیون اعلام کرده، گفت: ما برنامه ریزی کرده بودیم و طبق زمان مشخص به ورزشگاه رفتیم؛ در صورتی که بلای طبیعی نازل شود، قضیه فرق می‌کند ولی در این مورد، باشگاه استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط بازی را فراهم کند.

سرمربی فجر در مورد عدم همکاری استقلال خوزستان عنوان کرد: دوستان از قبل هماهنگی کرده بودند. من خودم متعجب هستم چرا صورت‌جلسه امضا ولی بازی برگزار نشد. حالا که این اتفاق افتاده، مسئولان مربوطه باید صحبت کنند، اما این موارد به ما مربوط نمی‌شود و ما وظیفه خودمان را انجام دادیم.

رجب‌زاده تاکید کرد: ما کارمان را به درستی انجام دادیم و از فدراسیون توقع داریم مثل همیشه قاطع برخورد کرده و رای را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد