Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان  خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این رقابت ها در ۸ رشته آمادگی جسمانی، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، طناب کشی، والیبال و شنا ویژه بانوان و در همین تعداد رشته به همراه فوتسال ویژه آقایان برگزار خواهد شد.

به گفته غلامی علاقه مندان برای ثبت نام در هنه رشته ها به جز فوتسال تا ۱۶ آذر ماه و برای فوتسال تا ۲۰ آذر فرصت دارند و بر اساس جدول زمان بندی مسابقات تا دهه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برترین ها به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد، تاکید کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا ، رویداد های ذکر شده بر اساس  پروتکل های  بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و شرایط خاص  اجرا می شود.

وی نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه­های اجرایی و حضور حداکثری کارکنان در فعالیت­های ورزشی و ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی آنان ‌را از اهداف برگزاری این رقابت ها برشمرد و افزود:تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت­های ورزشی و غنی­ سازی اوقات فراغت آنان،توسعه و ترویج هم­زمان ویژگی­ های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است و ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت­های سالم ورزشی از دیگر اهداف است.

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی ورزشی ورزش والیبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود