Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@17:12:40 GMT

افشای مشخصات کلیدی گوشی جدید Relame 9i

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۴۳۰

افشای مشخصات کلیدی گوشی جدید Relame 9i

فرارو- شایعه شده است که Realme گوشی هوشمند جدید Realme 9i را در ژانویه ۲۰۲۲ به جهانیان معرفی خواهد کرد. هفته گذشته، وب سایت ThePixel.vn رندر‌های مفهومی گوشی مدل Realme 9i را به اشتراک گذاشت. امروز، همین وب سایت مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را نیز فاش کرد.

به گزارش فرارو، طبق گفته این وبسایت ویتنامی، گوشی هوشمند Realme 9i از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، یک چیپست ۶ نانومتری، که از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند، استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که اسنپدراگون ۶۸۰ چیپست جدیدی است که همراه با چیپست‌های اسنپدراگون ۴۸۰+، اسنپدراگون ۶۹۵ و اسنپدراگون ۷۷۸G+۱ رونمایی شده است.

افشاگر دنیای فناوری، Chun، اعلام کرده است که گوشی جدید Realme ۹i دارای یک پنل LCD است که وضوح +Full HD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. وی افزود که این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. رندر‌هایی که از این گوشی منتشر شده، نشان می‌دهد که طراحی آن از گوشی پرچمدار Realme GT Neo۲ الهام گرفته است.

با توجه به رندر‌های گوشی Realme 9i، این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ‌دار در جلو خواهد بود و پنل پشتی آن دارای یک مجموعه دوربین سه گانه است. همچنین انتظار می‌رود که برای تأمین امنیت، از اسکنر اثر انگشت در کناره استفاده شده باشد.

شایعات حاکی از آن است که سری Realme ۹ دارای چهار مدل Realme ۹، Realme ۹i، Realme ۹ Pro و Realme ۹ Pro+ است. رونمایی از این چهار مدل به احتمال فراوان در ژانویه و فوریه ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوشی Realme ۹i دارای شماره مدل RMX۳۹۴۱ است و شماره مدل RMX۳۳۹۲ / RMX۳۳۹۳ مربوط به Realme ۹ Pro+ است.

در ارتباط با این خبر می‌توان افزود، سازنده چینی در این ماه گوشی Realme GT ۲ Pro را با چیپست پرچمدار Snapdragon ۸ Gen ۱ رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی، صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی 120 هرتزی FHD+  OLED، دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 125 واتی UltraDart را ارائه دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مشهدی بافان در نشست نمایندگان کارگروه‌های کمیته تحویل کالا که با حضور معاون مهندسی و نمایندگان دفتر تدارکات و امور انبار‌ها برگزار شد، افزود: با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، از این پس هزینه‌های آزمون نمونه‌ای توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا پرداخت و ضمن تشدید نظارت بر ورود کالا، سود حاصل از آن صرف خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.


 وی اضافه کرد: توجه به طول عمر و عملکرد دوره بهره برداری، افزایش راندمان و کارآیی تجهیزات در شبکه، کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات از مزیت‌هایی است که با علاوه بر کاهش خاموشی از صرف هزینه‌های بسیار جلوگیری می‌شود.


مشهدی بافان گفت: کلیه فرآیند‌های خرید کالا توسط بازرگانی و تایید آن توسط دبیران کارگروه‌ها انجام شده و پس از تطبیق آزمون نمونه‌ای کالا و اطمینان از کیفیت آن بر اساس مشخصات فنی تدوین شده در دفتر مهندسی در شبکه به کار برده خواهد شد.


 مدیر امور مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: در صورت مغایرت کالا با مشخصات فنی تجهیز یا تطبیق نداشتن آزمون‌های نمونه‌ای؛ کالا‌ها به شرکت سازنده برگشت خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد