Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: امروز مدرسه شش کلاسه دکتر گنجی در مهرشهر بیرجند به بهره برداری رسید.

او گفت: این دومین واحد آموزشی این خیّر است و مقرر شده ۲ مدرسه دیگر نیز به همت این خیّر ساخته شود.

چاوشان گفت: این مدرسه با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال با زیر بنای ۹۰۰ متر از اعتبارات ملی و خیّری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۵۰  کلاس درس در استان به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس واحد آموزشی اعتبارات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد

دکتر حسن ملکی زاده در جمع خبرنگاران از اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید خبر داد و اظهار کرد: قلب جوان عشایر دشتستانی اهدا شد. 

وی تصریح کرد: با رضایت خانواده مهربان احسان حسنی که به دنبال واژگونی موتور سیکلت دچار ضربه مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره داد.

دکتر ملکی زاده اضافه کرد: این جوان که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج الدین فلو پیوند و همراهی دکتر شفیعی جراح قلب بوشهر و دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی ارگان‌های قلب کبد و هر دو کلیه برداشت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اعضای این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.

وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش پرسنل بیمارستان شهید گنجی، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع ۱۱۶همین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید