Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:23:13 GMT

تغییرات در بایرن؛ استراحت به دو ستاره برابر بارسا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۴۴۴

تغییرات در بایرن؛ استراحت به دو ستاره برابر بارسا

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن قرار است تیمش را مقابل بارسا با 4 تغییر نسبت به در کلاسیکر روانه میدان کند.

به گزارش "ورزش سه"، چهارشبنه شب از هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ میزبان بارسلوناست. در دیداری که برای بایرن تشریفاتی است چراکه صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کرده ولی بارسا محکوم به پیروزی برای صعود است مگر اینکه بنفیکا نتواند در خانه خود از سد دیناموکیف عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ با پیروزی در درکلاسیکر برابر دورتموند به این بازی رسیدن در حالی که بارسا در خانه خود برابر رئال بتیس شکست خورد تا به گمان بسیاری از حالا برابر مونیخی ها بازنده باشد اما آبی اناری ها ناامید نیستند و معتقدند خلق معجزه امکانپذیر است.

 

 

 

 

طبق ادعای کیکر، پس از برتری بر دورتموند کادر فنی بایرن قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی مقابل بارسا را دارد و به برخی بازیکنان استراحت خواهد داد. لروی سانه و لئون گورتزکا از سوی یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در ترکیب نخواهند بود و کار را از نیمکت شروع می کنند.

ناگلرمن همچنین قصد دارد از سیستم سه دفاعه استفاده کند و به این ترتیب زوله، اوپامکانو و لوکاس هرناندز در فاز دفاعی به میدان خواهند رفت. آلفونسو دیویس و سرژ گنابری در کناره ها حضور خواهند داشت، ضمن اینکه مارک روکا و تولیسو را نیز در میانه میدان خواهیم دید. در خط حمله توماس مولر و جمال موسیالا نقش بال را خواهند داشت و روبرت لواندوفسکی نیز مهاجم نوک است.

 

 

 

 

در واقع نسبت به بازی با دورتموند، بایرن 4 تغییر خواهد داشت که مهمترینش حضور مارک روکا و جمال موسیالاست. روکا فصل جاری تنها 35 دقیقه برابر دینامو کیف به میدان رفته و جمال نیز از اواخر اکتبر دیگر نتوانسته برای بایرن در ترکیب ثابت به میدان برود. روکا جای کیمیش(مبتلا به کووید19) را پر می کند و تولیسو نیز به جای گورتزکا بازی خواهد کرد.

شاید غیبت لروی سانه دومین گلرن برتر فصل بایرن خبر خوبی برای بایرن باشد اما تحت هر شرایطی بایرنی ها تیمی پرقدرت در زمین خواهند داشت.

بایرن مونیخ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، فرلاند مندی مصدوم نیست ولی بسیار خسته است و در واقع او تنها بازیکنی بود که در تمرین صبح امروز انفرادی کار کرد. 

پس از دو روز استراحت (دوشنبه-سه شنبه) تمرینات رئال از سر گرفته شد اما بدون مندی. آنچلوتی همه را در اختیار داشت به جز مرد فرانسوی که منچستر را با محدودیت و مشکلات فیزیکی ترک کرد. مندی به دلیل خستگی عضلانی برابر بارسا هم به میدان نرفت اما جای نگرانی نیست: فرلاند سه شنبه آینده در مونیخ خواهد بود. در واقع هدف همین است. برای بازی جمعه مقابل سوسیداد رئال روی فران گارسیا برای سمت چپ حساب کرده است.

مندی به مدت یک هفته برنامه خاصی را دنبال می کند و به آرامی برای ریکاوری همسترینگ خود کار می کند. منطقه ای که از نظر تاریخی بیشترین آسیب را از آن دیده است. مندی تنها دو بازی در 20 بازی گذشته را از دست داده و قبل از ال کلاسیکو در 9 بازی متوالی فیکس بود. او نیاز به استراحت داشت و استراحت او تا جمعه نیز تمدید شد تا برای بازی با بایرن در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!