Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: فولاد مبارکه در تولید ورق‌های فولادی جزو افتخارات کشور محسوب می‌شود که بخش عمده‌ای از نیازهای صنایع پایین‌دست ازجمله تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودروسازان، ماشین‌سازان، تجهیزات، صنایع تکمیلی و بسته‌بندی تأمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت صبح امروز در حاشیه بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) اظهار کرد: حدود ۳۲۰ شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی و ریخته‌گری(ایران‌متافو) حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که متافو یکی از نمایشگاه‌های مثمر ثمر در زنجیره فولاد است، افزود: حضور تمامی شرکت‌های بزرگ و متوسط در این نمایشگاه ازجمله نکات قابل توجهی است که بسیاری از آنان با اشتراک نظر و تشریک مساعی آمادگی خود را برای تأمین نیاز داخلی اعلام کرده‌اند.

معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به فعالیت ماشین‌سازان در صنعت فولاد خاطرنشان کرد: امیدوارم مسیر پرفروغ صنعت فولاد مثل گذشته ادامه پیدا کند تا علاوه بر تأمین نیاز داخل، به منابع ارزی مورد نیاز کشور از مسیر توسعه صادرات غیر نفتی کمک کند.

وی با اشاره به نقش فولاد مبارکه در تأمین نیاز داخل کشور اذعان داشت: فولاد مبارکه در حوزه تولید ورق‌های فولادی جزو افتخارات کشور محسوب می‌شود که در دهه ۷۰ تأسیس گردیده است و بخش عمده‌ای از نیازهای صنایع پایین‌دست ازجمله تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودروسازان، ماشین‌سازان، تجهیزات، صنایع تکمیلی و بسته‌بندی تأمین می‌کند.

صادقی نیارکی با بیان این که فولاد مبارکه صنعت بسیار مهمی برای کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر ۱۵ سال گذشته ایران به عنوان یک کشور واردکننده فولاد بود، امروز با افتخار صادرکننده فولاد است و بخش عمده‌ای از منابع ارزی خود را از محل صادرات فولاد تأمین می‌کنیم.

طی سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی منسجمی از صنعت فولاد حمایت شده و این حمایت نیز منجر به افزایش تولید، صادرات و عمر تولیدات داخلی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون فولاد مبارکه فولاد صنعت صنعت فولاد ایران خودروسازان صنعت صنعت فولاد فولاد مبارکه معاون کشور محسوب می شود فولاد مبارکه تأمین نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه جنوب استان، در خصوص آخرین وضعیت سیلاب و نشستی که با وزیر کشور برگزار شد، افزود: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تأمین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده و با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظایف، مسؤولیت‌ها و حیطه کاری مسؤولان در حوزه سیل مشخص شده و براین اساس، در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق سیل زده، مسؤولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص هستند.

کرمی با بیان این مطلب که در زمینه بازگشایی راه‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده، اضافه کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب بهداشتی در مناطق سیل زده، گفت: هماهنگی لازم با کارخانه آب شیرین کن (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تأمین آب شرب مردم انجام شده و همه در تلاش برای حل مشکلات مردم ساکن در مناطق سیل زده هستند.

کد خبر 6081620

دیگر خبرها

  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • تامین ۲.۲ میلیارد دلار ارز تا پایان ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲