Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@13:44:55 GMT

امتحانات دانش آموزان حضوری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۴۵۲

آقای علیرضا کمره‌ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دانش آموزان چه در کلاس‌های حضوری شرکت کنند و یا آموزش را بصورت مجازی دنبال کنند باید سرجلسه امتحان حاضر شوند.

وی تأکید کرد: امتحانات فقط برای دانش آموزانی که مبتلا به کرونا شده و یا عذرموجهی برای حضور در مدرسه دارند بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کمره‌ای گفت: به مدارس اعلام کرده ایم که برنامه مدرسه باید براساس کلاس‌های حضوری انجام گیرد مگر اینکه برای رعایت فاصله دانش آموزان، برخی از دروس بصورت غیرحضوری بوده و آموزش بصورت ترکیبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس موظفند محدودیت‌های تشکیل کلاس حضوری را تا به امروز برطرف کرده باشند و از امروز تعطیلی کلاس حضوری در هیچ مدرسه‌ای پذیرفتنی نیست و باید حداقل یک یا دو روز در هفته کلاس‌ها حضوری برگزار شود.

آقای کمره‌ای گفت: مدارس می‌توانند برای تشکیل کلاس‌های حضوری از دانش آموزان و خانواده‌ها نظرسنجی کنند، اما طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس‌های مدارس باید به سمت حضوری برود و تشکیل صرف کلاس‌های مجازی در هیچ مدرسه‌ای وجاهت قانونی ندارد.

وی به نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس اشاره کرد و افزود: ما مجوز‌های بازگشایی را به مدارسی داده ایم که ادعا کرده اند می‌توانند شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، اما اگر رعایت شیوه نامه‌ها رو به کمرنگ شدن برود ناچار به ابطال مجوز بازگشایی مدرسه خواهیم بود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره فوت دانش آموزان و معلمان در مدارس به علت ابتلا به کرونا گفت:​ اخبار صحیح در این باره از طریق معاونت سلامت آموزش و پرورش تحلیل و بررسی شده و به دست ما می‌رسد و خبری را که قابل تأمل و توجه باشد، نداریم.

وی افزود: به مدارس اعلام کرده ایم که در صورت ابتلای یک دانش آموز در هر کلاس، آن کلاس به مدت ۱۵ روز تعطیل و آموزش‌ها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

آقای کمره‌ای تصریح کرد: اخباری مستند و منطبق با واقعیت درباره ابتلای دانش آموزان و معلمان به کرونا که نگران کننده باشد نداریم.

وی یادآور شد: اینگونه اخبار را از مراجع رسمی دریافت می‌کنیم و تصمیمات خود را با این اخبار منطبق خواهیم کرد..

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش کرونا آموزش حضوری دانش آموزان کمره ای کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی»، «چرا روحانیون به مدارس تیزهوشان می روند؟»، «نیت کن و فالت رو بخون؛ مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق»، «فقط چشم عقابیها میتونن آهنربا را در 5 ثانیه در ساحل ببینن»، «راه حل آموزش و پرورش برای کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی چیست؟»، «چطور اخبار ناگوار را به فرزندانمان بگوییم که آسیب نبینند؟»، «حیوانات درنده وقتی صورتی و ملوس می‌شوند؛ امان از دخترهای امروزی + فیلم»، «معمای کوتاه و آسان/زود، تند، سریع جواب بده» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی

چرا روحانیون به مدارس تیزهوشان می روند؟

نیت کن و فالت رو بخون؛ مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق

فقط چشم عقابیها میتونن آهنربا را در 5 ثانیه در ساحل ببینن

راه حل آموزش و پرورش برای کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی چیست؟

چطور اخبار ناگوار را به فرزندانمان بگوییم که آسیب نبینند؟

حیوانات درنده وقتی صورتی و ملوس می‌شوند؛ امان از دخترهای امروزی + فیلم

معمای کوتاه و آسان/زود، تند، سریع جواب بده

 

 

 

دیگر خبرها

  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس ۱۱ شهرستان هرمزگان فردا بصورت حضوری است
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند