Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:01:58 GMT

غفوری 2 بازی آینده استقلال را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۴۵۸

غفوری 2 بازی آینده استقلال را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ووریا غفوری که به دلیل آسیب دیدگی به بازی با پرسپولیس نرسید قطعا در 2 دیدار آینده تیمش حضور نخواهد داشت. این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه 2 قلوی پا به دیدارهای آینده این تیم مقابل پیکان و سپاهان نمی‌رسد.

کاپیتان تیم استقلال با این وضعیت به  2 دیدار آتی تیمش در لیگ برتر نمی‌رسد و وضعیت وی برای بازی جام حذفی مقابل 90 ارومیه نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال پنجشنبه به مصاف پیکان می رود و جمعه هفته آینده به دیدار سپاهان خواهد رفت.

غفوری این روزها مشغول انجام تمرینات بدنسازی و فیزوتراپی است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مصدومیت ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال