Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:14:07 GMT

انهدام باند تولید دارو غیرقانونی در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۴۷۷

انهدام باند تولید دارو غیرقانونی در شرق تهران

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند تولید دارو گیاهی و غیر قانونی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدقاسم طرهانی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات فنی ماموران کلانتری ۱۶۴ حکیمیه تهرانپارس فعالیت یک باند درخصوص تولید دارو گیاهی و غیر قانونی در شرق تهران کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز قضائی به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی پنج متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

انهدام ۲ باند قاچاق سلاح در خوزستان

به گفته جانشین پلیس پیشگیری تهران در بازرسی از محل مذکور مقدار زیادی شامپو، قرص و شربت‌های غیر بهداشتی و غیرمجاز کشف شد و متهمان در بازجویی‌ها صراحتا به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: روند تحقیقات نشان داد متهمان داروهای گیاهی غیرمجاز را در بسته بندی‌های شکیل با عنوان داروهای گیاهی در بازار و در عطاری‌ها عرضه می‌کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در پایان از پلمپ محل مورد نظر خبر داد و گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو انهدام باند شرق تهران پلیس دستگیری اخبار حوادث جانشین پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲