Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:56:26 GMT

بزرگراه شمالی کرج شاهراه درآمدهای پایدار شهری است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۵۳۱

بزرگراه شمالی کرج شاهراه درآمدهای پایدار شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تشکیل جلسه رفع موانع پروژه کنارگذرشمالی کرج به استاندار البرز، گفت: این پروژه به جهت اینکه بار ترافیک ملی را تسهیل می‌بخشد و شاهراه عبور گردشگران از منطقه است، یکی از عمده دغدغه های حوزه مدیریت شهری را در بحث ایجاد درآمدهای پایدار شهری برطرف می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور با اشاره به اهتمام استاندار البرز در اجرای پروژه‌های نیمه تمام، اظهار کرد: به دستور استاندار کارگروه ویژه ای جهت تکمیل این پروژه تشکیل و تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه ملی وجود دارد لذا باید هر چه سریعتر موانع موجود از مسیر تکمیل این طرح برداشته شود.

 فرماندار کرج ضمن تاکید بر لزوم تدوین نقشه مهندسی ترافیک در تکمیل این طرح گفت: بزرگراه شمالی کرج محور اتصال آزادراهی است و لذا بهره برداری از آن می تواند نقش موثری در تعدیل ترافیک استانهای مجاور داشته باشد. 

قاسم پور همچنین با اشاره به ضرورت پیش بینی پیوست زیست محیطی در اجرای این طرح ملی در دامنه های شمالی البرز، این مسیر را کمربند گردشگری در منطقه نیز عنوان و تصریح کرد: شهرداری کرج و شورای شهر نیز در اجرای این مهم اهتمام داشته و از ظرفیت ترددی این محور در جهت ایجاد درآمدهای پایدار شهری بمنظور ایجاد رونق و آبادانی در کلانشهر کرج استفاده کرد.

بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۹۵ آغاز شده و اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.این بزرگراه، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند و موجب روان سازی ترافیک در آزاد راه های استان البرز می شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار البرز فرماندار کرج خبرگزاری فارس اتوبان بزرگراه عوارض البرز کرج شمالی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طی چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان کرمان بودیم؛ بارش‌های سیل‌آسایی که زمین تشنه کرمان را سیراب کرد و به گفته مسئولان با تدابیر اندیشیده شده به نسبت میزان و شدت بارش‌ها خسارات زیادی نداشته است با این وجود بارش این باران‌ها و لغزندگی باعث بروز تصادفاتی در کرمان شد.

وقوع تصادفات و آمار آن در استان کرمان همواره قابل تامل بوده تا جایی که در نوروز امسال که هنوز مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد کرمان در دو شاخص بیشترین و شدیدترین تصادفات جزو سه استان اول کشور قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور کرمان ـ چترود با 6 کشته + فیلم و تصاویرورود دادستانی کرمان به بحران تصادفات در استانکاهش 56 درصدی تلفات تصادفات دورن شهری در استان کرمان

به گزارش تسنیم بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید