Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@00:16:55 GMT

تصویری خارق‌العاده از جاری‌شدن مواد مذاب

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۵۷۱

‍‍‍‍‍‍

تصویری جدید و خارق العاده از جاری شدن مواد مذاب آتشفشان لاپالما را می بینید.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو آتشفشان فوران آتش فشان جزیره لاپالما اسپانیا حوادث مواد مذاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید که بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با برد 2-1 مقابل دورتموند پشت سر گذاشت، امشب در بازی برگشت میهمان تیم آلمانی است.

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکومادرید، تایید کرد این تیم با روحیه زیاد به دنبال برد در بازی امشب و صعود به نیمه نهایی است.

رئیس اتلتیکومادرید درباره احساسات تیمش پیش از بازی حساس مقابل دورتموند گفت:"واقعاً جو فوق العاده‌ای وجود دارد. این هفته برای ما بسیار مهم بود. از بازی مقابل خیرونا نمی‌توان فهمید که ما خیلی خوب از آن بیرون آمدیم. اکنون زمان بازی امشب با دورتموند است، ما برای آن آماده‌ایم و در واقع "ما برای پیروزی در بازی آماده‌ایم."

دفاع می‌کنید یا حمله؟
ما اعتماد داریم که می‌توانیم دروازه خود را بسته نگه داریم، نیمه اول در ورزشگاه خودمان عالی بود. امیدوارم بازی امشب هم خیلی خوب پیش برود.

نتیجه دلخواه؟
برای من، امروز تساوی 50-50 است. خب، حقیقت این است که فکر می کنم ورزشگاه دورتموند استثنایی است. به نظرم جو فوق العاده‌ای وجود دارد، هواداران بسیار خوبی وجود دارند و این برای تیمی که در خانه بازی می‌کند، امتیاز خوبی است. همانطور که برای حریف خوب است، به ما انگیزه بیشتری برای لبخند زدن می‌دهد.

دیوار زرد در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک؟
این دیوار معروف است اما ما قبلاً آن را در متروپولیتانو دیده بودیم. دیوارها دیوار هستند و وقتی خوب است، خوب است و وقتی ما بد هستیم، پس بد هستیم.

آنتوان گریزمان؟
امیدوارم امشب، شب اتلتیکومادرید باشد. فکر می‌‎کنم شب فوق العاده‌ای خواهد بود.

احتمال بازگشت به نیمه نهایی؟
7 سال از بازی در نیمه نهایی می‌گذرد و فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که در این مرحله بازی کنیم. حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان عالی خواهد بود. امسال ما جزو 8 تیم برتر اروپا هستیم و قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر اسپانیایی فکر می‌کنم موفقیت بزرگی است، اما اینکه بتوانیم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان بازی کنیم، یک موفقیت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • میز جلو مبلی با ترکیب فلز مذاب با چوب؛ چقدر متفاوت و زیبا (فیلم)
  • چاپخانه چاپ افست در تهران با قیمت فوق العاده
  • اعتراف به جنگ روانی فوق‌العاده ایران در عملیات وعده صادق
  • مسجدی زیبا و فوق العاده در ازبکستان + فیلم
  • فلوریان ویرتز فوق العاده است! / فیلم