Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@12:52:38 GMT

روابط روسیه و آمریکا تاسف‌آور است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۵۸۴

روابط روسیه و آمریکا تاسف‌آور است

به گزارش ایلنا، به نقل از اسپوتنیک،‌ «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین همزمان با تاسف‌بار خواندن روابط کنونی ایالات متحده و روسیه، بیان داشت که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به صورت ویدئو کنفرانس با همتای آمریکایی خود «جو بایدن» گفت و گو خواهد کرد. 

سخنگوی کرملین در ادامه گفت:‌ «هر دو رئیس‌جمهور در رابطه با موافتنامه‌ای که در جریان اجلاس ژنو در جون ۲۰۲۱ میان دو کشور به امضا رسید، صحبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

«پسکوف» با بیان اینکه طرفین پس از گفت‌و‌گو برسر روابط دوجانبه دو کشور،‌ به بحث درباره پاره‌ای از اختلافات،‌ علی‌الخصوص تنش‌های اوکراین و همچنین حرکت نیروهای ناتو به سمت مرزهای روسیه خواهند پرداخت. 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوتین بایدن آمریکا و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد دولت اسلام آباد نگاهی رو به جلو به سفر آتی «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور ایران به این کشور دارد.
«ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست هفتگی خود گفت تاریخ دقیق و برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به پاکستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در برخی از شهر‌های ایران در بامداد روز جمعه گفت پاکستان در حال بررسی موضوع بوده و تنها در صورت دریافت اطلاعات و روشن‌تر شدن اتفاق مذکور قادر به موضع گیری خواهیم بود.
«ممتاز زهرا بلوچ» همچنین تاکید کرد پاکستان به دنبال تنش زدایی فوری در خاورمیانه‌ است که در پی اقدامات غیر مسئولانه و بی پروای اسرائیل از جمله حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق بسیار ملتهب است.
وزارت امور خارجه پاکستان بار دیگر توقف فوری حملات اسرائیل را در غزه و آتش بس فوری به همراه پایان محاصره این منطقه خواستار شد و تاکید دارد جامعه جهانی باید اسرائیل را به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی پاسخگو کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • ابراز تاسف سازمان همکاری اسلامی از وتوی ضدفلسطینی آمریکا
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • کرملین خواستار تنش زدایی بین اسرائیل و ایران شد
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • در حال گفت‌وگو با ایران و اسرائیل برای کاهش تنش هستیم
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود