Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: آخرین مرحله‌ اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری، در ۲ بخش آقایان و بانوان، با حضور ۳ وزنه بردار از زنجان برگزار شد.

او افزود: در پایان این اردو، نفرات اعزامی به مسابقات جهانی معرفی شدند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: در پایان رکوردگیری، امیر عزیزی، وزنه بردار زنجانی در وزن ۱۰۹ کیلوگرم منتخب شد و جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی گفت: الهه رزاقی در بخش بانوان و حسین سلطانی نیز در بخش آقایان، به عنوان وزنه برداران زنجانی در این اردو حضور داشتند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان از فردا در ازبکستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزشکاران زنجانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قدیمی بابیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد همراه است، گفت: تا روز شنبه هفته آینده شرایط جوی استان پایدار و آسمان عمدتا صاف خواهد بود و در این مدت بارشی نیز نخواهیم داشت.

وی افزود: برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه افزایش ناپایداری و ابر و افزایش سرعت وزش باد به ویژه برای ساعات بعدازظهر پیش بینی شده که احتمال رگبار پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز طی این ۲ روز وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به نوسانات دمایی نقاط مختلف استان، گفت: نوسان دما‌ها طی روز‌های آینده کم و روند کلی با شیب ملایمی برای پنج روز آینده افزایشی است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین