Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار در استان گلستان و با رونمایی از دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی این استان در کارخانه نوآوری گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بیست و دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار در استان گلستان و با رونمایی از دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی این استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان درباره این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه ۱۶ غرفه متشکل از دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان برپا شده است.

غفاری بیان کرد: برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی و سه پنل تخصصی با موضوعات مختلف و با حضور صاحب نظران و استادان دانشگاه نیز بخشی از این نمایشگاه است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره حقوقی، مشاوره عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال، با تخصیص فضا‌هایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده و مسابقات نقاشی سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

گفتنی است، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان برای اولین بار امسال در کارخانه نوآوری گرگان برپا شده است. برپایی این نمایشگاه تا چهارشنبه، ۱۷ آذر ادامه دارد. بازدید مجازی از این نمایشگاه با آدرس WWW.GRTE.IR نیز امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری گلستان هفته پژوهش کارخانه نوآوری گرگان نمایشگاه دستاورد دستاورد های پژوهشی فناوری و فن بازار استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق با هدف توسعه مزیت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به امضا رسید.

حسین اصغری شیوائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، به ویژه در حوزه واحد پردیس که در ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری قرار گرفته است، گفت: در بازدید دکتر طهرانچی از افتتاح «سرای نوآوری و فضای کار اشتراکی» به همراه آقای مهندس صفاری مسئول پارک علم و فناوری، مقرر شد که ما بتوانیم در شرق تهران یک برنامه مشترک برای مراکز رشد همجوار داشته باشیم.

رئیس واحد پردیس تأکید کرد: ان شاءالله بتوانیم مزیت‌هایی که در پارک علم و فناوری وجود دارد از جمله معافیت‌های مالیاتی و سایر حمایت‌هایی که در واقع معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دارد را به واحد‌های همجوار از جمله واحد تهران شرق توسعه و تسری بدهیم.

اصغری شیوائی ادامه داد: یک تفاهم نامه با واحد فیروزکوه بسته ایم و امروز هم در خدمت دکتر موسوی اصل رئیس واحد تهران شرق هستیم که بتوانیم توسعه مزیت‌های دانش بنیانی را به مجموعه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه بهزادی پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عاشوری فر مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و حاج آقا بازگلی مدیرکل حراست واحد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تأسیس می‌شود
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • برگزاری تجمع مردمی برای حمایت از حمله تنبیهی سپاه درشهر‌های گلستان
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور