Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@15:58:05 GMT

آمار کرونا کرمان ۱۵ آذر؛ ۵ فوتی و ۴۵ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۷۰۵

آمار کرونا کرمان ۱۵ آذر؛ ۵ فوتی و ۴۵ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ دوشنبه ۱۵ آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۱ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشت ۴۵ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به ۴۳ هزار و ۵۷۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان پنج فوتی کرونا ثبت شده است، تصریح کرد: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به شمار پنج هزار و ۸۸ نفر رسید.

کد خبر 540185

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمان کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخبار کرونا در کرمان وضعیت کرونا در کرمان ابتلا به کرونا در کرمان آخرین آمار مبتلایان کرونا کرمان ابتلا به کرونا کرمان فوتی کرونا کرمان آخرین اخبار ویروس کرونا وضعیت کرونا در ایران کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی

برخورد دو خودروی پراید و لیفان در محور رابر به بافت در استان کرمان هفت فوتی و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۱۳ و ۵۳ دقیقه امروز چهارشنبه هشتم فروردین، برخورد دو خودروی پراید و لیفان در کیلومتر هفت محور رابر به بافت، منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شش نفر شد.

کد خبر 739753

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • برخورد پراید و لیفان با ۷ فوتی و زخمی
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید