Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی رحیمی راد رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: بر اساس آخرین گزارش‌گیری از سامانه، تاکنون بیش از ۲۶ هزار متقاضی در سامانه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت یک‌ماهه ثبت‌نام این رقم افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم با اشاره به این‌که پالایش اولیه تمامی متقاضیان از طریق سامانه انجام می‌پذیرد، اضافه کرد: به‌زودی نتایج اولیه از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه و مشاهده پروفایل خود از نتایج پالایش مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی راد با بیان این‌که طی چند روز گذشته در ۲ ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد ازدحام و مراجعه مکرر ثبت‌نام کنندگان هستیم، بیان کرد: این مراجعات موجب اخلال در فرآیند اداری و کاری می‌شود و از متقاضیان تقاضا داریم تا اعلام نتایج اولیه از مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی خودداری نمایند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم بیان کرد: در حال حاضر برای تسهیل و تسریع در انجام خدمات، در واحد فرم ج افزایش نیرو انجام شده است و برنامه‌ریزی در خصوص برون‌سپاری آن در دستور کار این اداره کل است.

رحیمی ادامه داد: فرم ج تمامی متقاضیان به‌صورت سیستمی بررسی می‌شود و چنانچه نیاز به اقدام متقاضی برای حل مشکل فرم ج باشد، از طریق این اداره کل و رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم از ثبت‌نام کنندگان درخواست کرد: به شایعات توجه نکنند و از طریق سامانه ثبت‌نام طرح مسکن، سایت اداره کل و کانال خبری «راه شهر کریمه» در ۲ پیام‌رسان بله و تلگرام کسب آگاهی و اطلاع نمایند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان