Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از خبرگزاری تسنیم گفت: استفاده از کارشناس‌خبرنگاران موجب تحول سبک خبرنویسی است و امیدوارم رسانه‌های دیگر نیز نگاه‌شان همین باشد. در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ما تحول در حوزه رسانه است و بنای خود را بر این نهاده‌ایم که فضای توسعه کمی و کیفی رسانه‌ای و خبری را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران آنلاین،‌ محمدمهدی اسماعیلی امروز دوشنبه(۱۵ آذرماه) با حضور در خبرگزاری تسنیم ضمن بازدید از تحریریه و بخش‌های مختلف این خبرگزاری از نزدیک در جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید علاوه بر گفت‌وگو با مجید قلی‌زاده مدیرعامل و سردبیران خبرگزاری تسنیم، از نزدیک با خبرنگاران این مجموعه درباره مسائل مختلف حوزه فرهنگ و هنر به گفت‌وگو نشست.

اسماعیلی ادامه داد: خبرگزاری تسنیم مجموعه‌ای است که بیش از آن که متکی به امکانات باشد، حاصل اتاق فکر پویایی است که در کنار نیروهای جوان و پرانگیزه فعالیت می‌کنند. نگاه ما این است که خبرگزاری تسنیم، تراز کار رسانه‌ای را بالا برده و این کاملاً مشهود است.

وی استفاده از کارشناس‌خبرنگاران را موجب تحول سبک خبرنویسیدانست و گفت: امیدوارم رسانه‌های دیگر نیز نگاه‌شان همین باشد. در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ما تحول در حوزه رسانه است و بنای خود را بر این نهاده‌ایم که فضای توسعه کمی و کیفی رسانه‌ای و خبری را فراهم آوریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: یکی از مهمترین سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری «بازآرایی رسانه‌ای» بود که انجام این امر به عنوان تکلیف جدی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره حاضر مورد توجه است.

وی در ادامه یادآور شد: در این زمینه تاکنون هشت نشست با پیشکسوتان حوزه رسانه برگزار شده است و تعامل خود را برای انجام این ماموریت ادامه خواهیم داد.

گفتنی است،در جریان این بازدید مجید قلی‌زاده، مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با تشریح فعالیت‌ها و سیاست‌های این خبرگزاری،نیروهای جوان و انقلابی این مجموعه را مهمترین سرمایه تسنیم دانست.

یادآور می‌شود، مهدی نورعلیشاهی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری تسنیم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا