Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین احمدیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره قهرمانی در مسابقات بین‌المللی زیر ۲۱ سال فنلاند اظهار داشت: خدا را شکر توانستم بعد از مدت‌ها که از مسابقات بین‌اللملی دور بودم نتیجه خوبی را به دست بیاورم. سطح کیفی بازی‌ها نسبتا بالا بود و از ۲۰ کشور مختلف، خصوصا اروپا شرکت کرده بودند. عملکرد کلی کاروان ما و بازیکنانمان خوب  و راضی کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره از سرگیری مجدد مسابقات تنیس روی میز در سطح بین‌المللی خاطرنشان کرد: وقتی ویروس کرونا شروع شد من سرباز شدم. با این حال چند ماهی است که مسابقات بین‌المللی مثل گذشته به روال عادی بازگشته است. چند باری است که برای مسابقات بین‌المللی به خارج از کشور می‌روم. از باشگاه رعد پدافند و مدیران پدافند هوایی ارتش تشکر می‌کنم که اجازه خروج را به من داده‌اند تا آینده‌ام در رشته تنیس روی میز با خطر مواجه نشود.

بازیکن تیم تنیس رعد پدافند هوایی ارتش در ادامه گفت: من با هیچ تیمی قرارداد نبستم و برای رعد پدافند بازی می‌کنم. این فصل هم در این تیم حضور خواهم داشت چون تقریبا چند ماه از سربازی‌ام مانده است و یک فصل دیگر با افتخار در خدمت این تیم خواهم بود. فصل قبل ما نتایج خیلی خوبی گرفتیم و بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند و نایب قهرمان شدیم. امیدوارم امسال هم بهترین نتایج را به دست بیاوریم. تیم ما بسیار آماده است و هدفمان قهرمانی است و با این امید لیگ را شروع می‌کنیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی تنیس روی میز ایران بیان داشت: متاسفانه بعد از مسابقات جهانی فدراسیون تنیس روی میز برنامه‌ای برای تیم ملی ندارد. ما بازیکن تیم ملی هستیم ولی برنامه شخصی داریم و تیم ملی برنامه‌ خاصی ندارد. امیدوارم طی چند ماه آینده شرایط بهتر شود و اردوهای خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برای تیم ملی بهترین نتایج را کسب کنیم.

قهرمان مسابقات بین‌المللی زیر ۲۱ سال فنلاند در ادامه تصریح کرد: تشکر می‌کنم از تیم رعد پدافند به خصوص سرهنگ محمد صانعی و حسن رحیمی که در یک سال و نیمی که سرباز بوده‌ام زحمات زیادی کشیده اند و بهترین شرایط را برای من فراهم کردند تا از تنیس روی میز دور نباشم.

احمدیان در پایان درباره اهدافش و همچنین امکان مدال‌آوری ورزشکاران تنیس روی میز ایران در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: می‌توانیم جزو بهترین‌های آسیا باشیم اما نیاز به برنامه‌ریزی خوب دارد. واقعا تمرینات کشورهای آسیایی و اروپایی مدون و منظم است. ما باید جدی‌تر نگاه کنیم و برنامه داشته باشیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. خودم به صورت شخصی اهدافم را جدا از تیم ملی پیگیری می‌کنم تا در مسابقات آسیایی برای کشورم مدال‌آوری کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین احمدیان فنلاند تنیس روی میز باشگاه رعد پدافند امین احمدیان باشگاه رعد پدافند تنیس روی میز فنلاند مسابقات بین المللی تنیس روی میز رعد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران