Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفان ساویچ دچار مصدومیت عضلانی شده است.

استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو مادرید قادر به همراهی تیمش در دیدار مهم مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل پورتو نیست.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید، پس از انجام تست های پزشکی و MRI روی استفان ساویچ پس از مصدومیتش در بازی مقابل مایورکا، مشخص شد این بازیکن دچار آسیب عضلانی ران راست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه اتلتیکو مادرید مدت زمان غیبت ساویچ را مشخص نکرده است اما با توجه به این که بازی پورتو و اتلتیکو مادرید فردا شب برگزار می شود، بعید به نظر می رسد که ساویچ بتواند اتلتیکو مادرید را در این دیدار همراهی کند.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! جشن تولد مهدی قائدی در دبی / عکس گل علیرضا جهانبخش به فورتونا (فاینورد 5-0 فورتونا) یوسوا کیمیش در برابر بارسلونا غایب خواهد بود کیلیان ام باپه: هر اتفاقی که رخ دهد، قرار است در یک باشگاه بزرگ بازی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید استفان ساویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان