Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – با اعلام پزشکان تیم فوتبال استقلال وریا غفوری از ناحیه دوقلوی ساق پای راست خود دچار کشیدگی شده است و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

غفوری که به دلیل آسیب دیدگی دربی را از دست داده بود در سه دیدار آینده تیمش مقابل پیکان، سپاهان و جام حذفی مقابل ۹۰ ارومیه حضور نخواهد داشت. وضعیت وی برای بازی با پدیده در هفته یازدهم نیز نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال پنجشنبه به مصاف پیکان می‌رود و جمعه هفته آینده با سپاهان دیدار خواهد کرد. بیشتر بخوانید: تمام گلزنان خارجی دربی/ طلسم خارجی‌های استقلال می‌شکند؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود