Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کمتر از چند ماه پیش قانونی تحت عنوان تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار در مجلس تصویب شد. در حال حاضر در کشور ما راه اندازی کسب و کار جدید با موانع بسیاری رو به رو است. این موانع سبب شده، شاخص کشور در بحث تسهیل مجوز کسب و کارها، رتبه ۱۲۰ را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ماجرای محکومیت مدیر یک سایت‌ فروش اینترنتی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بنابراین  قانونی تصویب کردیم که بسیاری از الزامات را برداریم.  در کشور  حداقل ۳۵۰ هزار و حداکثر ۲ میلیون کسب و کار اینترنتی وجود دارد که به ارائه خدمات می‌پردازند. در همین راستا با این موضوع مواجه شدیم که بانک مرکزی اعلام کرده هر مجموعه پرداختی که‌ ای نماد نداشته باشد، بسته می‌شود و اجازه فعالیت ندارد.

او گفت: از ۳۵۰ هزار کسب و کار اینترنتی، ۶۰ – ۷۰ هزار نفر مجوز‌ ای نماد گرفتند؛ که این موضوع نشان دهنده این است که، نزدیک به ۳۰۰ هزار مورد از کسب و کار جوانان با تهدید مواجه است.

دهنوی گفت: ما درگاهی، تحت عنوان g۴b راه اندازی کردیم که همه کسب و کار‌ها باید در این سامانه درخواست مجوز دهند و جوانان نیز برای راه اندازی کسب و کار، فقط باید به این سامانه که متولی آن وزارت اقتصاد است، مراجعه کنند و درخواست مجوز دهند.

او گفت: بنابراین قرار بر این شد، وزیر اقتصاد در کمیته مقررات زدایی، درخواست لغو الزامی شدن‌ «ای نماد» را برای کسب و کار بدهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینماد کسب و کار کار اینترنتی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمیدرضا دامغانی عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق اظهار کرد: مدرسه عشق جشنواره‌ای برای شکوفایی استعدادهای هنری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دبیری جشنواره مدرسه عشق در این استان بیان کرد: مردمی بودن مدرسه عشق نقطه عطف جشنواره است.

دامغانی با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: جشنواره مدرسه عشق در سطح حرفه‌ای بالایی برگزار شد.

به گفته وی اداره جشنواره ملی مدرسه عشق بر عهده دهه هشتادی های گیلان بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه و تأمل به فرامین امامین انقلاب در عرصه‌های مختلف بیان کرد: مردمی سازی کارها در همه عرصه‌ها توفیق آمیز است.

سردار دامغانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: نکته بر جوانان در عرصه‌های مختلف جواب می‌دهد که این مهم در مدرسه عشق به ثمر نشست.

به گفته وی اعتماد به جوانان و فراهم سازی بستر برای مشارکت مردم و مردمی سازی کارها گره گشای مشکلات است.

کد خبر 6081249

دیگر خبرها

  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح