Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ محمدحسن ابراهیم پور رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی در سال‌های ۱۳۹۹ و قبل آن در سال ۱۴۰۰ بخشیده شد و رانندگان تا سی ام دی سال ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا درباره روش مناسب و بهینه برای پرداخت جرائم رانندگی توضیح داد: رانندگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «پلیس من» بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده نمایند.

سرهنگ ابراهیم پور گفت: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن «پلیس من» استفاده از درگاه‌های بانکی است.

وی به رانندگان توصیه کرد، به غیر از درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن «پلیس من» از هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری برای پرداخت جرائم استفاده نکنند و حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس جریمه پرداخت جرائم پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد