Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه بعد از این گل، پرسپولیس با کنار گذاشتن احتیاط  بی جهتش،همانی می شود که باید.اما این اتفاق در این بازی رخ نداد.نیمه اول به معنای واقعی کلمه افتضاح.اما با آغاز نیمه دوم، پرسپولیس دقیقا همانی شد که همه انتظار داشتند. پاسکاری های متوالی و نفوذهای صحیح. 3موقعیت خوب هم ایجاد شد؛ اولی را وحید امیری با ضربه سر بیرون زد،دومی را باز هم امیری بود که نتوانست با یک ضربه خوب، دروازه حسینی را فتح کند و در صحنه سوم امیری پاس خوبی را به کمال داد و پاس کامیابی نیا در آستانه رسیدن به عیسی، توسط گلر استقلال دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دقیقه 75 به بعد،بازهم همان جریان ترس به رگ های قرمز تزریق شد. استقلال هم ترجیح می داد جلو نکشد. با این وجود خط دفاعی قرمزها روی آفساید گیری اشتباه مهلکی را انجام داد.بازیکنی مثل دانشگر که اصولا نه استیل و سرعت مدافع راست را دارد و نه قابلیت  بازی در آن منطقه، به  واسطه آفساید گیری اشتباه و ناهماهنگ ، براحتی از کمند ترابی، آقایی و حتی عبدی عبور کرد. پاس بدی را فرستاد که برای هیچکس بود اما فرجی بی جهت ژستد را زد. کاملا بی جهت و بدون دلیل. وقتی اکثریت کارشناسان داوری می گویند آن صحنه پنالتی بود، باید ما هم قبول کنیم پنالتی بود. به همین راحتی فرجی یک هدیه ناب به تیمی داد که موقعیت خوبی را برای گلزنی نداشت. در مورد زوج تدافعی نعمتی و فرجی حرف زیاد است. آنها هنوز با متر و معیار شهرخودرو بازی می کنند. اشتباهات عجیب و سردرگمی باور نکردنی در هنگام بازی سازی از آنان دیده می شود. شاید این دو بعد از یک فصل و فرو ریختن ترس شان زوج خوبی شوند اما امروز چنین چیزی را دست کم  در بازی های مهم از آنان نمی بینیم. این درحالی است که اسدی مدافع به مراتب با کلاس تری است و زوج او و سید جلال شاید دقیقا ساخته شده اند برای چنین بازی های مهمی. البته بعید است دیگر یحیی دست به این زوج بزند و باید او این ریسک را به جان بخرد؛ یا این دو کامل تر می شوند یا یحیی و تیمش تاوان سختی را در ادامه متقبل خواهند شد.

به واسطه همان یک حادثه پنالتی که داور آن را ندید،  فرهاد مجیدی حالا همه تقصیرات فنی اش را گردن آن می اندازد اما باید پذیرفت، استقلال در نیمه دوم، عملا جریان را به هافبک های پرسپولیس باخت. حتی اگر پنالتی گرفته می شد و آبی ها برنده می شدند، نمی شد ادعا کرد این برد روی بازی فنی و حساب شده بود و آبی ها  استحقاقش را داشتند.اگرچه دربی از آن بازی هایی است که هواداران تنها برد می خواهند حتی به این سر و شکل اما برای آسیب شناسی باید واقعیت را کامل دید و اسیر فضای احساسی نشد.

در مورد استقلال و کورس قهرمانی؛ آنها با این روند کار بسیار سختی را پیش رو دارند. ورا و فرای ایرادات فنی، این مجموعه مهاجم قاتل در خط حمله ندارد و در ادامه این معضل بهای سنگینی را برای شان دارد.

درباره پرسپولیس؛این تیم برای قهرمانی چاره ای ندارد جز بسط و گسترش بازی اش به همان 25 دقیقه ابتدای نیمه دوم. و نکته مهم؛ بیرون گذاشتن مهدی عبدی آن هم در دربی هیچ توجیه فنی ندارد. تصور کنید عوض وحید امیری، این عبدی بود که صاحب آن دو موقعیت می شد. قرارنبود مهدی جای وحید باشد اما جای عیسی یا عالیشاه چطور؟

خوش شانسی قرمزها در این است که سپاهان 4 گل در سیرجان خورد و این یعنی امسال قرار نیست یک تیم خرجش را از بقیه جدا کند.رقابت برای قهرمانی احتمالا تا هفته سی ام و دقایق آخر ادامه خواهد داشت. مگر آنکه یک تیم در نیم فصل دوم با خرید های خوب، فرارش را شروع کند.

251 251

کد خبر 1580167

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر بیست و یکم یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود