Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:37:45 GMT

ستاد انرژی در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۰۴۹

ستاد انرژی در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ستاد انرژی با رویکرد شناسایی ظرفیتها و نیازهای موجود در حوزه‌های مختلف انرژی استان در استانداری تشکیل شده است تا بتوان این بخش را توسعه داد و نیاز برق استان را تامین کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از برق منطقه‌ای خراسان رضوی، جواد خدایی امروز  در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت برق منطقه ای خراسان با اشاره به برنامه‌های مختلف این ستاد برای تامین برق پایدار و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود به ویژه در عرصه انرژی‌های تجدیدپذیر اظهارداشت: نمی‌توان مساله مدیریت انرژی را به صورت تک ساحتی دنبال کرد لذا استانداری خراسان رضوی در دوره جدید مدیریتی خود به دنبال این است که به مساله انرژی به صورتی کاملا یکپارچه و واحد بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های استانداری خراسان رضوی در توسعه زیرساخت‌های تولید و انتقال برق در استان ادامه داد: باید توجه داشت بر هم کنش حوزه‌های مختلف انرژی، موضوعی محسوس است و از همین رو نمی‌توان به مساله انرژی نگاه تک‌بعدی داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم استفاده از انرژی‌های پاک برای تولید برق در استان گفت: متاسفانه خراسان رضوی در زمینه تولید برق از محل انرژی‌های پاک کمی تاخیر داشته لذا امید است که ظرف چند سال آینده بتوان زمینه بهره‌برداری از این نوع انرژی‌ها را در استان فراهم کرد.

خدایی افزود: برخی از خطوط انتقال برق هم به بهسازی و بازسازی نیاز دارند که البته تاکنون در این زمینه فعالیت‌های ارزشمندی نیز انجام گرفته است.  

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرف ۲ تا سه سال آینده بتوان با گذر از دوره اوجگیری کنونی و با تراز شدن عرضه و تقاضای برق شرایط را به نحوی پیش برد که در عرضه برق فاصله‌ای منطقه‌ای با بخش تقاضا شکل گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: باید توجه داشت بروز خاموشی در بخش خانگی یک سری آسیب‌هایی را در پی داشته  است و امنیت روانی شهروندان را تحت‌ الشعاع قرار می‌دهد، از دیگر سو اعمال خاموشی در حوزه تولید نیز چالش ایجاد کرده و این مساله از منظر مدیریت اقتصادی کشور قابل قبول نیست.

خدایی افزود: عقب افتادگی‌های بخش تولید به دلیل کمبود برق یا قطعی آن در تابستان گذشته باید به نحوی جبران شود.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ستاد انرژی استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد