Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل های دانشجویی عصر امروز (دوشنبه 15 آذر 1400) در آستانه روز دانشجو، با رییس قوه قضائیه دیدار کرده و به بیان نظرات و مطالبات دانشجویان خود پرداختند.

در این جلسه نمایندگانی از بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، دانشجویان مستقل، دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن اسلامی، نماینده تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی، دانشگاه علوم قضایی و گروه های جهادی دانشجویی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام و المسلمین اژه ای به بیان مطالبی در اهمیت حرکت پیشرو و مطالبه گرایانه جنبش دانشجویی در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان قوه قضائیه انقلاب اسلامی قاضی القضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام درخواست وام شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد