Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:18:51 GMT

افت اندک شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۲۶۳

افت اندک شاخص بورس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حاجی موسایی کارشناس بورس اوراق بهادار استان قزوین گفت: بورس اوراق بهادار امروز به عدد یک میلیون و ۳۴۲هزار و ۳۳۷ واحد رسید.

حاجی موسایی افزود: امروز ۱۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال داد و ستد شد که ۴۰ درصد آن به خرید سهام اختصاص داشت.

به گفته ویT شرکت‌های تولید خاک نسوز استقلال آباده، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و بانک گردشگری بیشترین تعداد سهام و ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بورس منطقه‌ای استان قزوین ۲۴ کارگزاری و ۲ تالار اختصاصی فعال است.

بورس منطقه‌ای استان قزوین از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار بورس خرید سهام اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس قرمز شد

آفتاب‌‌نیوز :

بازار سرمایه که در دو روز کاری ابتدای سال ۱۴۰۳ به ترتیب با دو رشد ۴۱ هزار و ۱۷ هزار واحد مواجه شده بود امروز کاهش پیدا کرد؛ به طوری که شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در هفتمین روز از فروردین ۴۱۸۵ واحد افت کرد و در عدد دو میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن، اما ۵۷۴ واحد رشد کرد و به رقم ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۵۳ هزار فقره معامله در بورس به ارزش ۴۵۹۶ میلیارد تومان انجام شد.

فولاد، فملیف شپنا و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین خودرو، چکاپا، پارسیان و فولاد از نماد‌های پرتراکنش بودند که بجز چکاپا سایر نماد‌ها منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران نیز امروز ۷۵ واحد کاهش یافت و شاخص کل آن به ۲۵ هزار و ۹۶۵ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۲۹ هزار فقره به ارزش ۴۲۰۲ میلیارد تومان بود.

خاور، وسپر، انتخاب و آریان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که بجز آریان سایر نماد‌ها قرمز شدند. نما‌های پرتراکنش نیز فن افزار، خاور، کرمان و بیوتیک بودند.

با وجود کاهش شاخص کل از اواخر وقت معاملات امروز برخی نماد‌ها روند صعودی به خود گرفتند و به همین دلیل بازار مقداری متعادل شد. سهام انبوه‌سازی، فعالیت‌های وابسته به یارانه و محصولات شیمیایی، امروز مورد توجه سهامداران قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بورس مثبت بسته شد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد