Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:37:16 GMT

تیر اندازی در عروسی حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۲۸۰

تیر اندازی در عروسی حادثه آفرید

فرمانده انتظامی دورود اعلام کرد: تیراندازی در عروسی دوباره حادثه آفرید.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی دورود در این باره از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که باعث مجروح شدن ۶ نفر شده بود در این شهرستان خبرداد.

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه در یکی از روستاهای اطراف دورود یک نفر اقدام به تیراندازی کرده و باعث مجروح شدن تعدادی از اهالی روستا شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاه منصور بیان کرد: ماموران در محل حاضر و پس از بررسی مشخص شد، شخصی به هویت معلوم در جشن عروسی با سلاح شکاری شروع به تیراندازی به صورت هوایی کرده ولی به صورت سهوی و به علت سهل انگاری اقدام به شلیک به سمت اهالی روستا کرده که باعث مجروحیت ۶ نفر از اهالی روستا به هویت های مشخص از ناحیه پا شده است.

فرمانده انتظامی دورود، در پایان با اشاره به اینکه حال عمومی مجروحان خوب است، ضمن توصیه به شهروندان که از تیراندازی در مراسم های عروسی و شادمانه خوداری کنند، گفت: پلیس با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تیراندازی در عروسی تیر اندازی در عروسی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ رضا نعیمی گفت: با هدف دسترسی مطلوب اهالی این روستا به آب شرب، شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری و همیاری مردم اجرای عملیات اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال را به اتمام رساند.
وی افزود: با همدلی و کمک اهالی در مجموع این عملیات با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.
وی با تاکید بر نقش موثر اهالی در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی در مناطق روستایی عنوان کرد: حفر کانال و لوله گذاری این عملیات با همکاری مردم و دهیاری روستای دویدوخ به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: با اجرای این عملیات ۷۰ درصد اصلاح شبکه‌های فرسوده و ۳۰ درصد عملیات توسعه در این روستا انجام شد.
روستای دویدوخ از توابع شهرستان راز و جرگلان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است و منابع آبی آن از سه دهنه چشمه و ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • مجروح شدن ۱۲ نفر بر اثر حمله سه سگ گرگ در جنوب سیستان و بلوچستان
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی