Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امورآرد ونان شرکت بازرگانی دولتی ایران از یکپارچه سازی و تبدیل دو سامانه خرید و فروش آرد یارانه‌ای و صنف وصنعت به یک سامانه واحد خبرداد و گفت: زمان اجرای این سامانه در سراسر کشور ۲۶ آذر ماه سالجاری است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمدحسن‌جلالی گفت: تعددسامانه‌های خرید وفروش آرد و برخی مشکلات و نقاط ضعف این سامانه‌ها شرکت بازرگانی دولتی ایران را برآن داشت تا نسبت به استقرار سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلالی شفاف‌سازی، کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی در صنعت گندم، آرد و نان و رفع مشکلات و موانع موجود درسامانه‌های فعلی را از اهداف ایجاد این سامانه دانست.

وی در خصوص اقداماتی که در مسیر راه اندازی این سامانه انجام شده به برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولین بانک سپه و معاون بازرگانی داخلی و استفاده از نقطه نظرات ادارات غله استان‌ها در راستای بهبود و کارایی موثر سامانه جدید و در آخر اعلام آمادگی بانک سپه برای اجرای طرح یکپارچه سازی سامانه اشاره کرد.

جلالی در ادامه به یکی دیگر از اولویت‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران که نظارت دقیق بر نحوه حمل آرد است اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی و پیگیری‌های لازم در خصوص راه اندازی سامانه نظارت بر حمل آرد نیز همزمان با سامانه یکپارچه سازی خرید و فروش آرد با برگزاری جلسات متعدد شده است

وی تصریح کرد: فراهم کردن بستر منسجم، مناسب و حمل سریع و به موقع آرد مورد نیاز نانوایان، امکان پیگیری آنلاین حمل آرد ارسالی از کارخانه به نانوایی‌ها و فراهم کردن امکان نظارت دستگاه‌های ذیربط و جلوگیری از خروج آرد از شبکه تولید و مصرف نان نیز از مهمترین دلایل ایجاد سامانه نظارت بر حمل آرد است؛ که پیگیری‌ها لازم در خصوص نقطه زنی و مکان یابی نانوایی صورت گرفت و اطلاعات جهت درج در سامانه به شرکت پیمانکار ارسال شد.     بیشتر بخوانید: ظرفیت ذخیره سازی ۲۱ میلیون تن گندم در کشور

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی آرد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی آرد شرکت بازرگانی دولتی ایران حمل آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر امور اراضی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث توجیه اقتصادی کشاورزی، بهینه شدن فعالیتها، افزایش بهره‌وری منابع و در نهایت توسعه پایدار بخش کشاورزی می‌شود.

مجتبی روح الامین، با بیان اینکه تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی یکی از اولویتهای مهم سازمان امور اراضی کشور است، افزود: یکی از دلایل افزایش هزینه‌های تولید در کشور، خردشدن اراضی و کشاورزی سنتی است.

روح الامین، با اشاره به اینکه باید به سمت کشاورزی مکانیزه و کلان قدم برداریم و گام اول یکپارچه‌سازی اراضی است،افزود: برای اجرای این طرح نمی‌توان نسخه واحدی برای کل استان درنظر گرفت و با توجه به شرایط باید برای هر منطقه از روشهای جداگانه‌ای بهره برد.

وی اظهار کرد: موفقیت بیشتر دولت در طرح یکپارچه‌سازی زمینهای کشاورزی الزاماتی هم نیاز دارد، از جمله اینکه برای ارث وراث، باید قانونی وضع شود که زمینها را خرد نکنند و مشوق‌های نقدی و تسهیلاتی برای این کار در نظر گرفته شود.

مدیر امور اراضی استان گفت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستا‌ها، مسئولان امور اراضی و مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان باید در رابطه با تجمیع و یکپارچه‌سازی کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشند و از رو‌های ترویجی و تشویقی استفاده کنند تا در نهایت موارد در کارگروه تصمیم‌گیری و نهایی شود.

 روح الامین اضافه کرد: شهرستانهای اشنویه، سلماس، بوکان، پلدشت، چالدران، تکاب، شاهیندژ و مهاباد نسبت به معرفی پایلوت به مساحت ۵۰۷ هکتار اقدام کرده اند که ۴۶ هکتار منجر به تجمیع اسناد و معرفی به اداره ثبت برای صدور سند تجمیعی و ۱۳ هکتار مبنی بر یکپارچه سازی کشت شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود