Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقایسه آمار گلزنی مهاجم صرب تیم فوتبال فیورنتینا نشان می‌دهد که عملکرد او از برخی از بهترین مهاجمان سال‌های اخیر سری A بهتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که شنیده می‌شود تعدادی از بزرگان فوتبال اروپا از جمله یوونتوس، آرسنال و تاتنهام برای خرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب تیم فوتبال فیورنتینا برنامه‌‌هایی دارند و ممکن است این بازیکن 21 ساله را به یکی از گران‌ترین و پردرآمدترین بازیکنان قاره سبز تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولاهوویچ شاید در قیاس با مهاجمان پرآوازه‌ای مانند روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه خیلی مطرح نباشد اما آمارهایی که او در این فصل به ثبت رسانده نشان می‌دهد که چرا این تیم‌ها به دنبال خرید او هستند.

مهاجم فیورنتینا کسی است که توانسته به رکورد بازیکنانی مانند گونسالو ایگواین و هرنان کرسپو برای گلزنی در یک سال تقویمی در سری A برسد و در این زمینه تنها سه گل کمتر از کریستیانو رونالدو دارد. در حقیقت او با 30 گلی که در سال 2021 زده،  در حال حاضر دومین گلزن برتر 5 لیگ برتر فوتبال اروپا در سال میلادی جاری محسوب می‌شود.

ولاهوویچ با گلی که شب گذشته (یکشنبه) برابر بولونیا به ثمر رساند، شمار گل‌های خود در 16 بازی‌اش برای فیورنتینا در فصل جاری سری A را به 13 گل افزایش داد. این در حالی است که او در 40 بازی‌اش در فصل گذشته هم 30 گل به ثمر رسانده بود. هیچ مهاجمی در تاریخ باشگاه فیورنتینا چنین آماری را به ثبت نرسانده است، حتی گابریل باتیستوتا و لوکا تونی.

ولاهوویچ مجموعاً در 101 بازی‌اش برای فیورنتینا 44 گل زده است که این آمار او را به رکورد ایگواین و کرسپو به عنوان دارنده بالاترین رکورد گلزن در سری A طی یک سال تقویمی می‌رساند.

سری A| صعود فیورنتینا به رده پنجم با غلبه بر بولونیا

ولاهوویچ با زدن سه گل دیگر برای فیورنتینا در 25 روز باقی مانده تا پایان سال 2021، می‌تواند در کنار رونالدو قرار بگیرد. رونالدو سال 2020 با پیراهن یوونتوس در سال 2020 موفق 33 گل بزند. در جدول رکوردداران گلزنی در سری A طی یک سال تقویمی گونار نوردال که سال 1950، موفق به ثبت 36 گل شد نفر اول است و پس از او فالیسه پلاسیدو بورل با 41 گل در سال 1933 نفر دوم است.

فیورنتینا تا پایان سال 2021 سه بازی دیگر دارد که ابتدا مقابل سالرنیتانا و ساسولو در خانه و بعد از آن در خانه هلاس ورونا است. با در نظر گرفتن وضعیت و قدرت این سه تیم می‌توان انتظار داشت که ولاهوویچ حداقل به رکورد رونالدو برسد.

قرارداد ولاهوویچ تا سال 2023 اعتبار دارد و طبق اعلام رئیس باشگاه فیورنتینا در ماه اکتبر، قرارداد ستاره صرب با تیم منطقه توسکانی تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A فیورنتینا سری A فیورنتینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

ویدئو: 330739

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی آنها هستند.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

دیگر خبرها

  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال