Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان و کادر زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اسرای فلسطینی زندان فوق امنیتی «جلبوع» را در جلسه محاکمه در شهر اشغالی الناصره مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این پایگاه خبری افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از ضرب و شتم اسرای فلسطینی زندان جلبوع، برای جلوگیری از انتشار اخبار و تصاویر این اقدام وحشیانه، اصحاب رسانه و خبرنگاران را از سالن دادگاه بیرون کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه بعدی دادگاه نیز ۱۶ ماه ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

وکیل «محمد المعارضه» یکی از اسرای زندان جلبوع به پایگاه خبری «عرب ۴۸» گفت: ضرب و شتم اسرا توسط نظامیان صهیونیست در حالی انجام گرفت که اسرا دست و پا بسته بوده و ده‌ها نظامی آنها را دوره کرده بودند. در جلسه امروز، شش اسیر فراری زندان جلبوع و پنج اسیر دیگر که به آنها در عملیات فرار کمک کرده بودند، محاکمه شدند.

پس از فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در ششم سپتامبر گذشته و ضربه وارد شده به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی، این رژیم اقدامات سخت‌گیرانه را علیه اسرای فلسطینی تشدید کرده است.

کد خبر 5369261

منبع: مهر

کلیدواژه: زندان جلبوع رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده امریکا عراق روسیه عربستان سعودی ایران مذاکرات وین رژیم صهیونیستی ولادیمیر پوتین اوکراین لبنان فلسطین واشنگتن جورج قرداحی آنتونی بلینکن اسرای فلسطینی زندان جلبوع ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است

حماس در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسرای فلسطینی تاکید کرد که آزادی این اسرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی «اولویت اصلی» جنبش مقاومت اسلامی است.

به گزارش الجزیره، حماس گفت: «[اسرائیل] به شنیع‌ترین جنایات علیه اسرا در داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها از جمله سهل انگاری پزشکی، شکنجه و کشتار مستقیم ادامه می‌دهد.»

این جنبش افزود که رژیم صهیونیستی را «مسئول کامل جان و امنیت هزاران فرد ربوده شده در کرانه باختری» از ۷ اکتبر می‌داند.

روز هفدهم آوریل از سال ۱۹۷۴ به نام روز اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. در این روز تلاش می‌شود تاکید بیشتری بر آزادی اسرا و حمایت از حقوق آنان صورت بگیرد.

بر اساس آمار تازه منتشر شده، تعداد اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به بیش از ۹ هزار نفر رسیده که صد‌ها نفر آنان بیمار و مجروح هستند. همچنین، تعداد بازداشت شدگانی که بدون هیچ اتهامی در زندان هستند، تا ابتدای ماه آوریل امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده که شامل ۲۲ زن و بیش از ۴۰ کودک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی