Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@04:13:29 GMT

اردوغان وارد قطر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۰۲۰

رئیس جمهور ترکیه در رأس هیئتی بلند پایه برای دیدار با سران قطر و شرکت در نشست‌های دو جانبه وارد دوحه شد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در رأس هیئتی بلندپایه برای انجام سفری رسمی و دیدار با مقامات کشور قطر، به شهر دوحه پایتخت این کشور وارد شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه و خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه، علی بن احمد الکواری وزیر دارایی قطر و حاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات ترکیه از جمله مقاماتی هستند که در فرودگاه بین‌المللی «حمد» دوحه از اردوغان استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری ترکیه، نشست کمیته عالی راهبردی به ریاست اردوغان و شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر در شهر دوحه برگزار خواهد شد.

در این نشست تمامی ابعاد روابط دوجانبه و گسترش آن، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت. منبع: مهر برچسب ها: اردوغان ، قطر ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اردوغان قطر سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اردوغان در بدو ورود به کردستان عراق که پس از دیدار با مقامات ارشد عراقی در بغداد صورت گرفت، مورد استقبال نچیروان بارزانی رئیس اقلیم و مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق قرار گرفت.

اردوغان صبح امروز وارد بغداد شد و مورد استقبال محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق در بغداد قرار گرفت.

سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ و پس از ۱۳ سال صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • اردوغان وارد عراق شد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد