Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:21:23 GMT

تصاویر پهپادی از محل برگزاری المپیک زمستانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۱۸۴

تصاویر پهپادی از محل برگزاری المپیک زمستانی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری رقابت های المپیک زمستانی و به اصطلاح ورزشهای یخی قرار است در کشور چین باشد و مناطق در نظر گرفته شده در این کشور تقریبا آماده برگزاری رقابت ها شده اند.

 

 

بیشتر بخوانید

نظر قهرمان UFC درباره حسن یزدانی + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی پیست اسکی المپیک توکیو فصل زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد

قرارداد کیلیان امباپه با پاریسی ژرمن پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد و انتظار می‌رود که خیلی زود پیوستنش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود.

در گزارش ورزش سه آمده است:رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است از اواخر خرداد ماه برگزار شود و این بازیکن هم به عنوان اصلی‌ترین ستاره تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در آلمان حضور خواهد داشت تا در کنار هم تیمی‌هایش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش کند.

مدیران رئال مادرید صراحتا اعلام کردند که خواهان حضور این ستاره فرانسوی در اردوی این تیم پس از رقابت‌های یورو هستند و اجازه حضور او در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ که قرار است در مرداد ماه به میزبانی پاریس برگزار شود را نخواهند داد.

ماکرون در گفتگو با خبرنگاران درباره المپیک اظهار داشت: «ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تیمی اهل رقابت و قدرتمند در المپیک داشته باشیم. من اطمینان زیادی به باشگاه‌های فرانسوی و اروپایی برای این رقابت‌ها دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این حرف، اشاره به رییس رئال مادرید است گفت: «بله، دقیقا. من دقیقا به همین موضوع اشاره دارم.»

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، امانوئل ماکرون سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت
  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار
  • میزان آمادگی پاریس برای بازی‌های المپیک
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام عبداله موحد در مازندران
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • هدفم دومین مدال المپیک است