Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:49:57 GMT

شهدای مدافع سلامت قداست ایثارگری را تبیین کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۲۱۵

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: شهید دانستن کادر بهداشت و درمانی که در مسیر مقابله با کرونا جان می‌سپارند، امید و انگیزه را تقویت و قداست خدمت و ایثارگری آنان را تبیین کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین" میثم تارم" امروز ۱۵ آذرماه در آیین یادواره اولین شهید مدافع سلامت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تاکید بر رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط آحاد مردم، تعطیلی اماکن مذهبی و تجمعات مذهبی از جمله نماز جمعه را از دیگر رهنمودهای رهبری حکیم در این راستا عنوان کرد و افزود: دشمن علیرغم صحنه‌سازی‌ها موفق به سوءاستفاده از شرایط کرونایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جیرفت شهید دانستن کادر بهداشت و درمانی که در مسیر مقابله با کرونا جان خود را از دست دادند، ایجاد انگیزه دانست و گفت: این تصمیم معنوی در رابطه با شهدای مدافع سلامت  امید و انگیزه را تقویت و قداست خدمت و ایثارگری آنان را تبیین کرد.

وی گفت: نه تنها کادر رسمی بهداشت و درمان، بلکه گروه های جهادی بویژه طلاب و روحانیت نیز به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند و نقش روحانیت نیز بیش از پیش برجسته شود. شهید ناصر رئیسی حقیقتا لایق کسب درجه رفیع شهادت بود که ولایتمداری، وجدان کاری و دینمداری او زبان‌زد بوده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه اخبار اجتماعی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار

دریافت 29 MB کد خبر 6081089

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد
  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند