Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم مسروری عصر امروز در حاشیه برگزاری جشن روز معلولین در مرکز توان‌بخشی روزانه امید خلخال اظهار کرد: امسال بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از محل کمک نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در جهت حمایت از معلولان و مددجویان شهرستان خلخال اختصاص یافته است.

وی افزود: ۱۷۰۰ معلول در شهرستان خلخال شناسایی شده که بیش از ۶۵۰ نفر معلول جسمی حرکتی، ۴۵ نفر معلول نخاعی، ۵۷۵ معلول ذهنی، ۱۵۰ نفر معلول اعصاب و روان و ۱۸۰ نفر معلول بینایی و ۱۴۵۰ نفر معلول گفتاری و شنوایی در سامانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال ادامه داد: بیش از ۴۰ دستگاه ویلچر و ۲۵ تشک طبی و پزشکی و بیش از ۱۱۰ میلیون تومان وسایل از محل مشارکت و اعتبارات داخلی سازمان برای حمایت از معلولان در ۸ ماهه نخست سال هزینه شده است.

گفتنی است؛  علاوه بر برگزاری جشن روز معلولان در مرکز توان‌بخشی امید خلخال، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات و مهارت‌های فردی معلولان برگزار و همچنین از معلولان موفق و معلولان شاغل در ادارات شهرستان خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معلول بهزیستی شهرستان خلخال مددجویان خلخال معلولان معلولان خلخال شهرستان خلخال نفر معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال