Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:48:15 GMT

ادامه پیروزی‌های شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۲۳۱

ادامه پیروزی‌های شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، بازی خود در هفته نهم لیگ برتر را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در جریان بازی‌های گروه الف لیگ برتر بسکتبال، دو دیدار از هفته نهم مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم‌های شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نخست امروز، تیم شهرداری گرگان صدرنشین گروه الف به مصاف نیروی زمینی تهران رفت که موفق شد با نتیجه ۷۸ - ۶۶ حریف خود را شکست داده و همچنان به صدرنشینی خود در این گروه ادامه دهد.

شاگردان مهران حاتمی در این دیدار کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۶، ۲۱-۱۷، ۱۸-۱۶ و ۱۹-۱۷ با پیروزی پشت سر گذاشتند. شهرداری در بازی قبل خود نیز نظم آوران سیرجان را شکست داده بود.

اما در دومین بازی امروز، تیم پالایش نفت آبادان به مصاف تیم نظم آوران سیرجان رفت که در پایان این بازی نزدیک، با نتیجه ۶۳ - ۷۵ مغلوب شاگردان علی آرزومندی شد.

نفت آبادان در حالی این بازی را واگذار کرد که کوارتر نخست بازی ۱۹-۱۹ مساوی و کوارتر دوم هم با حساب ۲۳-۲۱ به سود آبادانی ها تمام شد. در ادامه اما این سیرجانی‌ها بودند که در کوارتر های سوم و چهارم ۱۰-۲۰ و ۱۱-۱۵ به برتری دست یافتند تا برنده بازی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست