Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ترکیب اصلی به مصاف بارسلونا نمی‌رود.

خبرگزاری میزان - چهارشنبه شب در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان بارسلونا خواهد بود. هر چند بایرن صعودش به عنوان صدرنشین از گروه قطعی شده است و این بازی اهمیتی برای این تیم ندارد، اما این دیدار برای بارسلونا حکم مرگ و زندگی را دارد و صعود از این گروه برای بارسلونا به این بازی وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن‌ها نیم نگاهی به بازی دینامو کیف و بنفیکا نیز خواهند داشت.

به نقل از کیکر، بازی مقابل بارسلونا این فرصت را به یولیان ناگلزمان می‌دهد که به برخی از بازیکنان استراحت دهد و به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کند.

لئون گورتسگا که اخیرا با مصدومیتی جزئی دست و پنجه نرم می‌کند، می‌تواند برای این بازی استراحت کند. بازیکنانی مانند نیکلاس زوله، گنابری و موسیالا این شانس را خواهند داشتند که مقابل بارسلونا در ترکیب اصلی قرار بگیرند و فرصتی باشد برای آ‌نها تا بتوانند به فرم خوب خود بازگردانند.

همچنین توماس مولر و لروی سانه نیز کمتر از ۹۰ دقیقه بازی خواهند کرد. اریک ماکسیم چوپوموتینگ نیز از قرنطینه خارج شده است و ممکن چهارشنبه مقابل بارسلونا در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: کرونا دیدار بایرن - بارسلونا را بدون تماشاگر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس با برتری 3-1 بارسلونا به پایان رسیده بود، شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار خانگی نیز با بریس نیمار موفق به شکست مهمان فرانسوی خود شدند تا در مجموع با نتیجه 5-1 به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

دانلود (23.4MB)

دیگر خبرها