Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:54:39 GMT

یکه تازی نماینده هندبال فارس در لیگ برتر مردان ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۲۹۹

یکه تازی نماینده هندبال فارس در لیگ برتر مردان ایران

یعقوب پیری مدیرعامل باشگاه شهیدشاملی کازرون در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۷ روز دوشنبه در سالن پیامبر اعظم شهر قم که میزبان این مرحله از مسابقات است، تیم نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون مقابل حریف سرسخت و مدعی خود تیم مس کرمان قرار گرفت و با نتیجه قاطع ۳۴ بر ۲۵ موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد و به تنهایی در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رضا غلامشاهی رئیس هیأت هندبال استان فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در خصوص این مسابقه بیان کرد: در این مسابقه که به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد، سربازان نیروی زمینی ارتش از همان ابتدا فاصله گل‌های خود را با نارنجی پوشان مس افزایش دادند و در پایان سی دقیقه نیمه نخست، با برد ۱۷ بر ۱۳ به رختکن رفتند.

وی افزود: در شروع نیمه دوم شاگردان محمدرضا رجبی در تیم شهیدشاملی روند برتری خود را افزایش دادند تا در پایان با ۹ گل اختلاف و با نتیجه ۳۴ بر ۲۵ نارنجی پوشان مس را که نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات بودند را از پیش رو بردارند.

به گفته رئیس هیأت هندبال استان، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با این برد، همچنان بدون باخت با هفت پیروزی پیاپی در صدر جدول لیگ برتر هندبال مردان ایران جایگاه خود را تثبیت کرده است.

غلامشاهی افزود: نماینده استان فارس در این مرحله، سه مسابقه انجام می‌دهد که بازی‌های بعدی این تیم روزهای چهارشنبه و جمعه آینده مقابل تیم‌های نفت و گاز گچساران و زغال سنگ طبس خواهد بود.

رئیس هیأت هندبال فارس در پایان از شاملی مالک و پیری مدیرعامل باشگاه شهید شاملی کازرون بابت تلاش بسیار و کسب موفقیت در عرصه هندبال کشور و همچنین از سرهنگ مصیب زاده فرمانده باشگاه نیروی زمینی ارتش قدردانی نمود.

کد خبر 5369355

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال شهید شاملی کازرون بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش باران نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا

لیگ برتر انگلیس، یک فصل ناامیدکننده را در مسابقات اروپایی سپری کرد.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، لیگ برتر انگلیس فقط یک نماینده در مرحله نیمه نهایی دارد؛ استون ویلا در لیگ کنفرانس اروپا. همین تیم هم به زحمت و در ضربات پنالتی با غلبه بر لیل به دور بعدی صعود کرد.

به نقل از اوپتا؛ برای اولین بار از فصل ۲۰۱۴/۱۵، لیگ برتر هیچ نماینده ای در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ندارد. نیوکاسل، منچستریونایتد، آرسنال و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند. وست هم، برایتون و لیورپول هم در لیگ اروپا از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است استون ویلا که همچنان در لیگ کنفرانس اروپا به کار خود ادامه می دهد، برای دومین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی رسید. آنها در فصل ۱۹۸۱/۸۲ به نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا صعود کردند، به فینال رسیدند و در نهایت یک قهرمانی تاریخی کسب کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس