Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:20:44 GMT

بهترین بازیکن جوان دنیا؛ رئال مادرید من را نخواست!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۳۶۸

بهترین بازیکن جوان دنیا؛ رئال مادرید من را نخواست!

پدری، هافبک جوان بارسلونا فاش کرد چند سال قبل در تست باشگاه رئال مادرید رد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پدری، ستاره خلاق و اسپانیایی در تابستان سال 2019 از لاس پالماس راهی بارسلونا شده و حالا در سن 19 سالگی تبدیل به یکی از مهره های ارزشمند این تیم در یک سال اخیر شده است. چندی قبل پدری برنده جایزه کوپا 2021 شده و عنوان بهترین بازیکن جوان دنیا را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حالا این ستاره جوان فاش کرد که چند سال قبل برای تست دادن راهی اردوی رئال مادرید شده، اما مورد توجه این باشگاه قرار نگرفته و سرنوشت مسیر دیگری را برای او انتخاب کرده است.

 

 

پدری گفت: "در سن 15 سالگی یک هفته در رئال مادرید در سرما تمرین کردم، اما به گفته آنها سطح مطلوبی از خود ارائه ندادم و انتقال به این تیم میسر نشد. به همین دلیل به لاس پالماس رفتم. به هر حال این یک انتخاب طبیعی است، زیرا هر کودکی در جزایر قناری آرزوی بازی کردن در این تیم را دارد. بدون بازی در لاس پالماس، من هرگز اینجا نبوده و با شما صحبت نمی کردم.

 

من در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم. وقتی 16 ساله شدی و به فوتبال حرفه ای رسیدی، مهم است که چنین تجربه ای داشته باشی. پپه مل در این روند پیشرفت من نقشی اساسی داشت. بازی کردن در لیگ دسته دوم اسپانیا بسیار دشوار بوده و فوتبال به شکل متفاوتی بازی می شود. در لیگ دو بازیکنان بسیار قوی و فیزیکی هستند و شما در آن سطح به اندازه زمان بازی کردن در لباس بارسلونا در لالیگا مالک توپ نیستید."

رئال مادرید پدری بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید پدری بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس

ستاره آلمانی سابق لوس‌بلانکوس در اینستاگرام و X به پیروزی شیرین کهکشانی‌ها در ال‌کلاسیکو واکنش نشان داد.

طرفداری | مسوت اوزیل از بابت پیروزی مهم رئال مادرید در ال‌کلاسیکو خوشحال است.

تقابل تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از چارچوب هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 مادریدی‌ها خاتمه یافت. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید بلافاصله پس از پایان ال‌کلاسیکو توییتی در حمایت از رئال به اشتراک گذاشت و از بابت پیروزی شیرین باشگاه سابقش ابراز خوشحالی کرد. اوزیل در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) نوشت:

فقط از رئال مادرید برمی‌آید????????عجب‌ بازی‌ای! ???????? بهترین تیم دنیا!!! 

 

اوزیل هم‌چنین استوری زیر را در اینستاگرام منتشر کرد.

آلا مادرید ????????

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست