Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ترکیب اصلی به مصاف بارسلونا نمی‌رود.

خبرگزاری میزان - چهارشنبه شب در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان بارسلونا خواهد بود. هر چند بایرن صعودش به عنوان صدرنشین از گروه قطعی شده است و این بازی اهمیتی برای این تیم ندارد، اما این دیدار برای بارسلونا حکم مرگ و زندگی را دارد و صعود از این گروه برای بارسلونا به این بازی وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن‌ها نیم نگاهی به بازی دینامو کیف و بنفیکا نیز خواهند داشت.

به نقل از کیکر، بازی مقابل بارسلونا این فرصت را به یولیان ناگلزمان می‌دهد که به برخی از بازیکنان استراحت دهد و به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کند.

لئون گورتسگا که اخیرا با مصدومیتی جزئی دست و پنجه نرم می‌کند، می‌تواند برای این بازی استراحت کند. بازیکنانی مانند نیکلاس زوله، گنابری و موسیالا این شانس را خواهند داشتند که مقابل بارسلونا در ترکیب اصلی قرار بگیرند و فرصتی باشد برای آ‌نها تا بتوانند به فرم خوب خود بازگردانند.

همچنین توماس مولر و لروی سانه نیز کمتر از ۹۰ دقیقه بازی خواهند کرد. اریک ماکسیم چوپوموتینگ نیز از قرنطینه خارج شده است و ممکن چهارشنبه مقابل بارسلونا در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: کرونا دیدار بایرن - بارسلونا را بدون تماشاگر کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم