Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها - امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم جوانان در توسعه و اقتدار کشور گفت: ارتباط مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید با جوانان به‌ویژه دانشجویان تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر به مناسبت روز دانشجو  در مصلا نماز جمعه بوشهر با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به نقش نیروی انسانی توانمند و جوان در پیشرفت جامعه پرداخت و اظهار داشت: نیروی اساسی یک کشور بی تردید منابع انسانی آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های معدنی، گاز، نفت و ذخایر ثروت جامد یک کشور است تصریح کرد: ثروت مهمی که از ظرفیت‌ها و منابع جامد بهره‌برداری می‌کند منابع انسانی است.

امام جمعه بوشهر منابع انسانی توانمند را اقتدار آفرین دانست و خاطرنشان کرد: در میان جغرافیای جوامع، نیروی انسانی جوان یک قشر فوق‌العاده مهم است.

وی مهمترین ویژگی ظرفیت جوانان در یک جامعه را فعال، پر انرژی، قلبی آماده، خلاق و توانمند دانست و بیان کرد: بخشی از مدیریت حال و بخشی هم مدیریت آینده باید به جوانان واگذار می‌شود و در مجموع بزرگان مجموعه انسانی جامعه در آینده جوانان کنونی هستند.

فعالیت تشکل‌های دانشجویی متاثر از تغییر دولت‌ها نباشددانشجویان به عنوان دیده‌بانان بانشاط اجتماع، باید پشتیبانی شوندمخبر: دانشجویان با تشکیل هسته‌های مشاوره‌ای به دولت کمک کنند

صفایی بوشهری توجه به مطالبات جوانان را یک ضرورت دانست و گفت: در شرایط کنونی نیاز است یک تحول جدی در عرصه برنامه‌ریزی، تولید و استفاده از منابع انسانی با انگیزه انقلابی و به روز که جوانان هستند ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مسئولان باید به جوانان توجه ویژه کنند افزود: حضور جوانان در هر شرایط و موقعیت موفقیت دنبال دارد که اثبات آن به دوران 8 سال دفاع مقدس بر می‌گردد و جوانان در این 8 سال مدیریت جنگ بر عهده داشتند.

امام جمعه بوشهر توجه به جوانان در همه عرصه‌ها حتی مدیریت برنامه‌ریزی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: تجربه برای جوانان در مدت کوتاهی کسب می‌شود ولی به‌عنوان سرمایه آینده نظام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی با استعداد، نجیب و توانمند دانست و خاطر نشان کرد: جغرافیای جوانان ایران اسلامی در جهان بی‌نظیر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر توجه به عنصر جوان در همه لایه‌های جامعه افزود: توجه به جوان یک نگاه راهبردی و استراتژیک است که مسئولان اجرایی باید به قشر جوانان توجه ویژه کنند.

امام جمعه بوشهر فاصله میان مسئولان و جوانان را یک مقوله بسیار اشتباه و خطرناک دانست و تأکید کرد: ارتباط مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با جوانان به‌ویژه دانشجویان تقویت شود چرا که رویکرد دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی توجه به ظرفیت جوانان است.

صفایی بوشهری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خواست به مطالبات جوانان و مسئولیت دادن به آنان توجه و سرمایه‌گذاری کنند.

وی بصیرت، انقلابی‌گری، دشمن‌ستیزی،  مسئولیت‌پذیری و توانمندی در حل مسائل و چالش‌های کشور را از شاخص‌های دانشجو تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نظام اسلامی، باید از ظرفیت‌های داخلی و بهره‌گیری از قشر جوان، آگاه، متخصص و فرهیخته دانشگاهی استفاده شود و در این راستا خودکفایی علمی امری مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید رسیدن به خودکفایی در عرصه تئوری و فناوری تصریح کرد: حضور در صحنه‌های سیاسی بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری و حرکت در این مسیر از ویژگی‌های جوان انقلابی است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امام جمعه بوشهر منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان هرمزگان افزود: برای تسهیل ازدواج دانشجویان، طرح خوبی با حمایت نهاد‌های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و حمایت دولت دنبال می‌شود.
 
وی گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در سه بخش ترویجی و فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان، تسهیل گری و تداوم زندگی متأهلی گرفته شد.
 
امام جمعه بندرعباس افزود: دغدغه ایجاد خوابگاه‌های متأهلی یکی از نیاز‌هایی که برای کمک به ازدواج دانشجویان باید برطرف شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: در این نشست پیشنهاد حمایت از دانشجویان برای کمک هزینه زندگی، اشتغال موقت در دوران دانشجویی، ایجاد خوابگاه‌های متأهلی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارائه شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی