Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:53:18 GMT

لواندوفسکی مرد بازی بزرگ بوندس لیگا+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۵۲۴

لواندوفسکی مرد بازی بزرگ بوندس لیگا+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای هفته بایرن مونیخ در ورزشگاه سیگناب ایندوناپارک موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد بورسیا دورتموند عبور کند و به پیروزی دست یافت.

باوارایی ها در 6 بازی اخیر خود مقابل دورتموند در بوندسلیگا به 6 برد رسیده است. این بهترین روند پیروزی های متوالی بایرن مونیخ در تاریخ بازی های خود مقابل دورتموند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی روبرت لواندوفسکی موفق به ثبت دبل شد تا باردیگر عملکرد درخشان خود را در این بازی بزرگ به نمایش بگذارد.

روبرت لواندوفسکی در 25 بازی مقابل بورسیا دورتموند موفق به ثبت 26 گل شده و 3 پاس گل داده است که نشان از عملکرد درخشان ستاره لهستانی در این بازی بزرگ دارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ عملکرد لواندوفسکی دورتموند بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس