Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:52:11 GMT

زلاتان: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۵۷۷

زلاتان: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

زلاتان ابراهیموویچ بالاتر از مارادونا، رونالدوی برزیلی را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بحث های داغ دنیای فوتبال طی سالیان اخیر به این مسئله مربوط بوده که کدام بازیکن در تاریخ بهترین است. در حالی که همواره کشمکش زیادی بین هواداران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر سر این موضوع وجود داشته، زلاتان ابراهیموویچ فرد دیگری را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره سوئدی میلان در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: "من می گویم رونالدو(برزیلی). من بازی های مارادونا را از به شکل زنده ندیدم و فقط او را از تلویزیون تماشا کردم. با این حال نمایش‌های رونالدو را به شکل زنده تماشا می‌کردم و در کودکی نیز سعی می کردم از آن تقلید کنم."

 

 

 

 

یک هفته بعد از اهدای توپ طلا به لیونل مسی از زلاتان ابراهیموویچ پرسیده شده که بین این فوق ستاره آرژانتینی و کریستیانو رونالدو کدام یک را ترجیح می دهد که او در جواب گفت: "آنها بسیار قوی هستند و انتخاب دشوار است. اگر مجبور باشم انتخاب کنم می‌گویم لیونل مسی چون با او بازی کرده‌ام. هر کاری که او انجام می‌دهد انگار تازه خلق شده است. او به شکلی طبیعی و ذاتی این کارها را انجام می دهد."

 

 

 

 

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که بازی مقابل کدام مدافعان دشوارتر بوده است گفت: "تعداد زیادی وجود دارند. اگر در لیگ ایتالیا بازی کرده باشید مقابل مدافعان قدرتمند زیادی حضور داشته اید. با نگاهی به 10 سال گذشته می بینید که مدافعان سرسخت تر بودند و حتی VAR هم وجود نداشت. اگر بخواهم اسامی را نام ببرم می گویم پائولو مالدینی، الساندرو نستا، یاپ استام، جورجو کیه لینی و تیاگو سبلوا."

 

 

 

 

زلاتان همچنین در مورد شانس میلان برای فتح اسکودتو در این فصل نیز گفت: "اجازه دهید ببینیم چه می شود. امسال رقابت برای قهرمانی بسیار جالب است. فاتح اسکودتو در فوریه و مارس تعیین می شود، نه اکنون."

 

 

مارادونا رونالدو برزیل زلاتان ابراهیموویچ منچستر یونایتد آرژانتین لیونل مسی کریستیانو رونالدو آث میلان پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا رونالدو برزیل زلاتان ابراهیموویچ منچستر یونایتد آرژانتین لیونل مسی کریستیانو رونالدو آث میلان پاری سن ژرمن زلاتان ابراهیموویچ لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!