Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تشریفاتی با بروخه حاضر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه، پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروخه قرار می گیرد. فارغ از هر نتیجه ای، پاریسی ها به عنوان تیم دوم گروه A صعودشان به مرحله حذفی را قطعی ساخته اند و نتیجه این دیدار تاثیری روی سرنوشت آنها نخواهد داشت اما بروخه برای راهیابی به لیگ اروپا، روی امتیازات این بازی حساب ویژه ای باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار بازی گفت:

رقابت دروازه بان ها؟ فکر می کنم شرایط با آنچه در گذشته تجربه کرده اید متفاوت است. برخی از موقعیت ها دوباره و دوباره تکرار می شوند در حالی که برخی دیگر جدید هستند. روشی که ما به وسیله آن شرایط را مدیریت می کنیم، فکر می کنم برای تیم و خود بازیکنان بهترین است. اما همچنین باید بهترین کیفیت را در تیم داشته باشیم، خوب است که هر دوی آنها (دوناروما و ناواس) فرصت بازی پیدا می کنند.

غیبت سرخیو راموس؟ همه چیز طبق برنامه پیش می رود. سرخیو امروز برای اولین بار از زمان بازی با سن اتین تمرین کرد. او با گروه تمرین کرد و سپس یک جلسه تمرین انفرادی در سالن داشت. ما برنامه را پیش می بریم. این چیزی است که از قبل برنامه اش را داشتیم و توافقی بین کادرفنی، بازیکن و پزشکان است. 

 تساوی در دیدار رفت با بروخه؟ اول اینکه ما آن بازی را خوب شروع کردیم، چون موفق به گلزنی شدیم، اما آنها بازی را به تساوی کشیدند. آنها تیمی جنگنده، با کیفیت و پرانرژی بودند و در مرحله گروهی ثابت کردند که شکست دادنشان دشوار است. ما می خواهیم پرونده مرحله گروهی را ببندیم و آنها هنوز هم می توانند به لیگ اروپا راه پیدا کنند. برای ما این مسابقه در زمان مناسبی از راه رسیده است. ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم و به پیشرفت خود ادامه دهیم.

وراتی؟ تصمیم این که آیا او فردا بازی خواهد کرد یا نه هنوز گرفته نشده است، اما او برای حضور در ترکیب آماده است. مارکو از لحاظ انرژی رو به راه است. فردا که به هتل برسیم و ببینیم هر بازیکن چه شرایطی دارد، اوضاع را بررسی می کنیم. اگر احساس خوبی داشته باشد، بازی خواهد کرد.

فشار موجود در باشگاه؟ احساس خوبی دارم. من حمایت بازیکنان، باشگاه را دارم و با ساختاری که از آن بهره مند هستیم، می دانیم دقیقا داریم چه کاری انجام می دهیم. ما در میانه پروسه ای هستیم که در حال رشد و ساخت است. یافتن تعادل مناسب زمان می برد. بازیکنان باید به آن برسند، یکدیگر را بشناسند و آن زمان آن تیم برای رسیدن به اهداف مشترکی می جنگد. من خونسرد هستم زیرا احساس می کنم پروژه در مسیر درستی پیش می رود. فراز و نشیب هایی وجود دارد. ما باید ایده هایمان را بیشتر توسعه دهیم. با تیم هایی مواجه می شویم که گاهی اوقات مانع راه ما می شوند اما در مجموع احساس خوبی دارم. 

ما از قبل به مرحله لیگ قهرمانان اروپا راه یافته ایم و در صدر لیگ یک حضور داریم. البته چیزهایی برای بهبود وجود دارد و من موافقم که باید با استفاده از روش های مختلف بهتر بازی کنیم. اما روند تیم سازی در حال پیشرفت است. سر و صدای اطراف تیم طبیعی است، مخصوصا با بزرگی که این باشگاه دارد. اما ما در ایده هایمان واضح هستیم. ما می دانیم که خودمان را کجا پیدا خواهیم کرد و به کجا می رویم. صرف نظر از طوفان هایی که ممکن است رخ دهند، ما از مسیر خود منحرف نخواهیم شد زیرا می دانیم که پس از باران، آفتاب می تابد. می دانیم که قادر به ارمغان آوردن شادی برای کسانی هستیم که این باشگاه را دوست دارند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی

ایسنا/کرمان مس رفسنجان با پیروزی برابر پیکان به‌عنوان اولین تیم به مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم مس رفسنجان و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به دیدار هم رفتند که این مسابقه پس از تساوی ۱-۱ در وقت قانونی و وقت اضافه در نهایت با پیروزی ۵ بر ۴ مس به اتمام رسید.

مس رفسنجان با این پیروزی باید منتظر قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم بماند تا حریف خودش را بشناسد.

مس رفسنجان یک(۵) پیکان یک(۴)

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت: ۱۷:۴۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

شرح گل‌ها:

گل مس رفسنجان به پیکان توسط جلال الدین علی محمدی(دقیقه ۳۲): ارسال حسن جعفری به محمدمهدی محبی رسید و او توپ را به سعید واسعی رساند. واسعی توپ را رو به عقب برای جلال الدین علی محمدی کاشت و او با ضربه از راه دور دیدنی دروازه پیکان را باز کرد.

گل پیکان به مس رفسنجان توسط ابوالفضل زمانی(دقیقه ۴۷): پیکان با سه تعویض در نیمه د.وم کار را آغاز و بازی را هجومی آغاز کرد. ارسال از سمت راست بازیکنان پیکان با خروج ناموفق حامد لک روبرو شد و ابوالفضل زمانی در دهانه دروازه توپ را به تور مس چسباند.

کارت زرد: علی قربانی، آرش هاشمی، محمدرضا دیناروند(پیکان)

کارت قرمز: -

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان(عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی(محمد اکبری‌نسب)، سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پیکان:

محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی(امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری(سید محمد ستاری)، علی اصغر صادقی(غلامرضا ثابت ایمانی)، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی(علی قربانی)، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست(سامان نریمان‌جهان) و امیر شهیم(محمدحسین فلاح)
سرمربی: رضا عنایتی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت