Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی که به دعوت رسمی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، به تهران سفر کرده است روز دوشنبه با علی شمخانی دیدار و گفتگو کرد.

طحنون بن زاید آل نهیان فرزند بنیانگذار امارات متحده عربی، شیخ زاید بن سلطان آل نهیان است و در حال حاضر به عنوان مشاور امنیت ملی امارات مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قبلاً در سال ۲۰۱۳ قائم مقام مشاور امنیت ملی بوده است.

وی برادر ناتنی شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی و همچنین برادر تنی ولیعهد ابوظبی، شیخ محمد بن زاید آل نهیان و شیخ حمدان بن زاید، شیخ هزاع بن زاید، شیخ منصور بن زاید و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی است.

طحنون در سال ۱۹۷۱ میلادی در ابوظبی به دنیا آمد و حدود ۵۰ سال سن دارد. او همیشه با عینک دودی ظاهر می‌شود حتی اگر در مکانی حضور یابد که نیازی به عینک نباشد و عینک دودی برای او یک امر ضروری است. عینک دودی او در سفر به ایران نیز خبرساز شد.

طحنون بن زاید به دلیل مشکل چشمانش دائما عینک دودی می‌زند، چرا که گفته شده چشمانش به سرعت تحت تاثیر قرار می‌گیرند، بنابراین وی باید برای محافظت از چشمان حساسش در برابر نور آفتاب و گرد و غبار عینک دودی استفاده کند.

شیخ طحنون همچنین از حامیان هنر‌های رزمی، به ویژه جو جیتسوی برزیلی است./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: عینک دودی مشاور امنیت ملی امارات شیخ طحنون بن زاید امارات متحده عربی بن زاید آل نهیان مشاور امنیت ملی عینک دودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری باورنکردنی از زباله‌های بیمارستانی در ساحل خزر خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، انتشار ویدئویی از پیدا شدن یک گونی لاشه مرغ در مرداب انزلی بهانه‌ای شده از پرداختن به موضوع زباله در استان‌های شمالی خصوصا در استان گیلان.

در همین راستا کانال خبری چند ثانیه عکسی از یک کاربر منتشر کرده است که نشان می‌دهد در سواحل خزر چه میزان آلودگی وجود دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896787

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • تصویری باورنکردنی از زباله‌های بیمارستانی در ساحل خزر خبرساز شد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • تتوی روی گردن یک سرباز در رژه ارتش خبرساز شد
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند