Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز دوم رقابت‌های مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران با پیروزی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دنبال خورد.

به گزارش برنا، در دومین روز برگزاری مسابقات مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران به میزبانی استان قم امروز (دوشنبه) تیم نفت و گاز گچساران به مصاف پاس ناجای قم رفت و در پایان نماینده گچساران با نتیجه ۳۲-۲۶ پیروز این مصاف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این رقابت نیز ۱۳-۱۱ به سود نفت و گاز به پایان رسید.

در دیگر دیدار نیز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برابر صنعت مس کرمان صف‌آرایی کرد و در نهایت با نتیجه ۳۴ بر ۲۵ پیروز و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی با ۱۴ امتیاز مستحکم کرد.

نیمه نخست این دیدار نیز ۱۷ بر ۱۳ به سود شاملی تمام شد.

لازم به ذکر است برگزاری مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال تا روز جمعه ۱۹ آذر ادامه دارد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر ایران استان قم نفت و گاز قم رقابت نفت گاز مس کرمان جدول هندبال مرحله چهارم دور رفت لیگ نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه